אז נתחיל מהשאלה הגדולה, האם ה-GT86 תקבל עוד סוסים? לא, אין שום שינוי ביחידת ההנעה של מכונית הקופה בעלת ההנעה האחורית. זה אותו בוקסר בנפח 2.0 ליטרים והספקו 200 כ"ס.
אז איפה כן נגעו? מתחת לקליפה החיצונית עליה נדבר בהמשך היא קיבלה כיול קל לבולמי הזעזועים ושינוי של קשיחות הקפיצים כדי "להפוך את המכונית לקלה יותר לשליטה וזריזה מבעבר" לדברי ההודעה של טויוטה.
חיצונית, יש עיצוב שונה לפתח היניקה המרכזי, פנסי לד בתאורה הראשית, המאותתים והפנסים האחוריים. הפגושים מלפנים ומאחור שונו ויחד עם פנסי הערפל החדשים מציגים חזית יותר אגרסיבית. יש גם דוגמה חדשה לחישוקי הסגסוגת.
תא הנוסעים שופר באיכות החומרים שלו, מושבים משולבי עור ואלקנטרה כאופציה, ציפוי זמש ללוח המחוונים ובדיפון הדלתות. פקדי שליטה למערכת השמע נוספו להגה ובמרכזו לוגו GT86.
המכונית מתוחת הפנים תוצג בתערוכת ניו יורק בסוף השבוע.