תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי Q3
  • עוד כוח לאודי RSQ3

    אאודי Q3

    הג'יפון הבריון של אודי מקבל חבילת ביצועים, שמוסיפה 27 סוסים לכדי 367 בסך הכל. יוצג רשמית בתערוכת ז'נבה

    • 08-02-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: אודי

    באמת? עוד כוח? זה מה שהסופר-קרוסאובר של אודי צריך? אז נכון שאפשר להסתכל על זה ככה, אבל מצד שני, האם העולם בכלל צריך כלי רכב כזה. אבל אם אתם מנסים להכניס היגיון לכל הסיפור הזה של כלי תחבורה, אתם כנראה לא נמצאים בידיעה הנכונה, למעשה, אפילו לא באתר הנכון.

    אז איפה היינו? אה כן, אודי החליטו שה-RSQ3 זקוק יותר מכל זה עוד סוסים ופחות זמן כדי להאיץ מאפס למאה. אז בעזרת שיפורים במערכת הקירור של מנוע הטורבו 2.5 ליטרים שלו, הם הצליחו לסחוט עוד 27 סוסים, מה שמביא את הג'יפון מאורווה של 340 סוסים ל-367 כאלו. המומנט מטפס מ-45.9 ל-47.4 קג"מ שבועטים חזק החל מ-1,625 סל"ד ועד 5,500 סל"ד או עד שהנוסע לידכם יאבד הכרה. בביצועים העסק בא לידי ביטוי בירידה מ-4.8 שניות למאה קמ"ש ל-4.4 שניות והמהירות המירבית עלתה ל-270 במקום ה-250 בדגם הרגיל.

    מבחינת תיבת ההילוכים ומערכת ההנעה הכפולה אין שינויים נוספים, אם כי ניתן יהיה לקבל אותו עם חבילת בולמים אדפטיביים בעלי שלושה מצבי שיכוך.

    מכיוון שקשה להפוך מכונית כזו לעוד יותר מוחצנת מבלי לעשות מעצמם צחוק מוחלט, באודי מוסיפים נגיעות עיצוב עדינות מאוד לגרסת ה- Performance בעיקר גימור טיטניום מוברש לפתחי יניקת האוויר, לרקע של כיתוב הקוואטרו, בתי המאותתים ועוד. בנוסף הצבע הכחול שבתמונות שנקרא כחול אסקארי מטאלי יהיה ייחודי רק לגרסאות ה- Performance  של ה-RSQ3

    הבכורה הרשמית של חבילה זו, המצטרפת לאלו הקיימות כבר ב-RS6 וב-RS7 תוצג רשמית בתערוכת ז'נבה כאשר מכירות הדגם מיועדות להתחיל במחצית השנייה של 2016.  

    dddd