תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל מוקה
  • אופל מוקה X – חמם והגש

    אופל מוקה

    אל תתבלבלו מהשם, מדובר סך הכל במתיחת פנים לקרוסאובר הקטן של אופל שיקבל נגיעות עיצוב, מנוע ועדכונים טכניים נוספים

    • 07-02-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: אופל

    אל תתבלבלו מהשם, מדובר סך הכל במתיחת פנים לקרוסאובר הקטן של אופל שיקבל נגיעות עיצוב, מנוע ועדכונים טכניים נוספים

    בתערוכת ז'נבה שתיפתח בעוד מספר שבועות, זו כנראה תהייה האופל GT קונספט שתתפוס את עיקר תשומת הלב, אבל לידה תעמוד גם הגרסה העדכנית של הקרוסאובר של אופל – המוקה.

    חיצונית, אפשר לזהות בקלות את החרטום החדש והשרירי יותר למראה מזה האלגנטי של המוקה הנוכחי, די חבל, דווקא זה מה שייחד אותו בקרב התאמצות היתר של המתחרים שלו. פנסי החזית מקבלים תאורת יום מסוג לד וכן הפנסים האחוריים והפגוש. עדכון משמעותי בהרבה עברה סביבת הנהג שלמעשה חודשה לחלוטין, כולל מסך מולטימדיה של 7 או 8 אינץ' בהתאם לרמת האבזור עם מערכת בעלת תאימות ל-IOS ואנדרואיד.

    מערכות הבטיחות מקבלות מערכת זיהוי תנאי תאורה והתאמת עוצמת אלומת הפנסים כדי למנוע סנוור נהגים מחד והארה מיטבית של הכביש מאידך כולל יכולת להבחין בין מתארי נהיגה שונים (כפר, כביש מפותל, עיר, גשם, ערפל וכו'). כמו כן מערכת זיהוי תמרורים ובקרת סטייה מנתיב ועוד.  

    מתחת למכסה המנוע יעשה המוקה המחודש שימוש במנוע ה-1.4 ליטר טורבו בנזין החדש שמגיע גם בדור החדש של המשפחתית הקומפקטית אסטרה. יש לו 152 כ"ס ותיבת הילוכים פלנטרית בת שישה הילוכים שלטענת החברה פעולתה משופרת ביחס לעבר. לא ברור האם יגיע לארץ, אבל יש גם מנוע דיזל 136 כ"ס בנפח 1.6 ליטר.

    שיווק הדגם יחל ככל הנראה לקראת סוף שנת 2016 ואלינו יגיע בתחילת שנת 2017.

    dddd