תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פרארי
  • פרארי קליפורניה T
  • פרארי קליפורניה - נא להתנהג בהתאם

    פרארי קליפורניה T

    פרארי מוציאה חבילת "התנהגות" לקליפורניה. שיפור למהירות החלפת ההילוכים, הקשחה למתלים ועוד – תוצג רשמית בתערוכת ז'נבה

    • 28-01-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: פרארי

    מתוך ההיצע המסחרר של דגמי פרארי העדכניים, הקליפורניה היא קצת נחבאת אל הכלים, עד כמה שאפשר לומר דבר כזה על פרארי כלשהי.

    כדי לתת לקליפורניה, או ליתר דיוק לגרסת הטורבו שלה עוד קצת פאנצ' פרארי מוסיפה כאופציה את חבילת ה- Handling Speciale(HS). השינויים כוללים כיול חדש לבולמי הזעזועים בצירוף קפיצים קשיחים יותר ב-16 אחוזים מלפנים ו-19 אחוזים מאחור, שלפי הצהרת פרארי אמנם מפחיתים מנוחות הנסיעה, אבל משפרים משמעותית את המשוב מהשלדה בזכות זוויות גלגול קטנות יותר ושליטה עדיפה בהעברות משקל במצב "ספורט". על פי פרארי אחד השינויים הבולטים יותר בהתנהגות בעקבות השיפור בבולמים היא היכולת להאיץ החוצה מפניות במיוחד בכבישים שאינם סלולים היטב – שם הבולמים המגנטיים מגיבים במהירות לשינויי התוואי ומשנים את השיכוך בהתאם.

    תיבת ההילוכים שופרה וכעת מציעה העברת הילוכים מדויקת ומהירה מבעבר כדי לחלץ את המיטב ממנוע ה-V8 כפול המגדש בנפח 3.9 ליטרים. כדי שתוכלו ממש לשמוע את כל אחד מ-560 הסוסים שלה, שופרה גם מערכת הפליטה כדי להפיק צליל עמוק יותר שילווה אתכם לאורך 3.6 השניות בתאוצה מאפס למאה קמ"ש ועד ל-316 הקמ"ש המירביים שלה.

    חיצונית, תיבדל גרסת ה- Handling Specialeבגימור שחור מט לגריל, הדיפיוזר האחורי ויציאות המפלט כמו כן לוחית בתוך תא הנוסעים לציון העובדה שזו לא "עוד" קליפורניה T.

    ההצגה הרשמית מתוכננת לתערוכת ז'נבה.

     

     

    dddd