תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנדרובר
  • לנדרובר איווק קופה
  • לנדרובר איווק
  • לנדרובר ריינג' רובר איווק החדש בישראל

    לנדרובר איווק קופה

    הריינג' רובר איווק זוכר למתיחת פנים קלה לקראת 2016 ומקבל, לצד כמה שינויים עיצוביים, מנוע דיזל חדש.

    • 20-10-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    רכב הפנאי המעוצב לנדרובר ריינג' רובר איווק נוחת בישראל בגרסה מעודכנת, לאחר שעבר מתיחת פנים קלה בתחילת השנה. אל תמצמצו חזק מידי, לא מדובר במתיחת פנים משמעותית ששינתה באופן משמעותי את העיצוב של המכונית הנאה הזו. בלנדרובר כמו בלנדרובר, מתיחות הפנים הן קלות יחסית וכוללות כמה שינויים עיצוביים קלים למדי שיבלטו בעיקר (או רק) לחובבי המותג.

    רשימת השינויים החיצוניים כוללת פגושים חדשים, חישוקי סגסוגת חדשים, פנסים חדשים ומבחר גדול יותר של צבעים חדשים. גם בתוך תא הנוסעים השינויים קלים יחסית וכוללים מבחר חדש של ריפודים, מושבים חדשים ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך בגודל 8 אינטש'. פנסי הקסנון שהוצעו בדגם הקודם הוחלפו בפנסי LED מלאים, מלפנים ומאחור.

    ריינג' רובר איווק

    שינויים גדולים יותר מסתתרים מתחת למכסה המנוע של ריינג' רובר איווק המחודש. גרסת הבנזין נותרת ללא שינוי ותמשיך לעשות שימוש במנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין בהספק מרבי של 240 כוחות סוס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים. גרסת הדיזל, לעומת זאת, תעשה שימוש במנוע טורבו-דיזל חדש בנפח של 2.0 ליטר, שיחליף את מנוע ה-2.2 ליטר הנוכחי. למנוע החדש הספק מרבי של 150 או 180 כוחות סוס (בהתאם לגרסה) והוא משודך גם כן לתיבת ההילוכים האוטומטית עם תשעת ההילוכים.

    מחירו של לנדרובר ריינג' רובר איווק החדש יחל ב-425 אלף ₪ לדגם ה-5 דלתות או 436 אלף ₪ לדגם הקופה 3 דלתות. הדגמים החזקים והמאובזרים יותר יעלו כמובן יותר ומחירם יגיע עד ל-530 אלף ₪ לדגם ה-3 דלתות קופה ברמת האבזור הגבוהה ועם מנוע דיזל.

    החל ממחר תערוך חברת המזרח, יבואנית לנדרובר לישראל, אירוע מכירות מיוחד לרגל השקתו של הדגם המעודכן. במסגרת אירוע ההשקה יוצעו מסלולי מימון מיוחדים והנחות על אבזור. 

    ריינג' רובר איווק

    dddd