תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי A6
  • אאודי A6
  • אודי חושפת A6 חדשה

    אאודי A6

    אל תתנו לתמונות להטעות אתכם – זאת אינה מתיחת פנים ל-A6 הנוכחית אלא מכונית חדשה לחלוטין.

    • 01-12-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    בשעה טובה ומוצלחת, שולחת אודי את ה-A6 הוותיקה אל מרתפי הארכיון ומציגה דור חדש לסדאן הבינונית והיוקרתית שלה, שנתיים אחרי מרצדס, שנה אחרי BMW. נאמנים למימרה "סוס מנצח לא מחליפים", עיצובה החיצוני של ה-A6 נופל איפשהו בין ה-A8 החדשה ל-A6 הישנה. את החדש צריך לחפש בתוך הקנקן.

    רוב הדגמים של אודי נהנים ממבחר המנועים של קונצרן VAG, וה-A6 אינה יוצאת דופן במובן זה. בשלב הראשון תשווק ה-A6 עם שלושה מנועי טורבו-דיזל (החזק שבהם בנפח 3 ליטרים, הספק מרבי של 245 כוחות סוס ומומנט מרבי של 51 קג"מ) ושני מנועי בנזין (2.8 אטמוספרי ו-3 ליטרים מוגדש-על). תיבות ההילוכים יהיו ידניות, רציפות (בדיזל ובבנזין החלשים) או כפולות-מצמדים. הנעה כפולה (Quattro) תוצע כאופציה בדגמי ה-2.8 בנזין וכסטנדרט בגרסאות ה-3 ליטר בנזין ודיזל.
    מי שכן יוצאת דופן ברשימת המנועים הארוכה היא יחידת ההנעה ההיברידית - 2.0 ליטר טורבו-בנזין בהספק של 211 כוח-סוס המשודכת ליחידת הנעה חשמלית בהספק של 45 כוח-סוס.

    רשימת האבזור ארוכה ומרשימה למדי. המושבים הקדמיים כוללים 18 כיוונים שונים, אופציה לחימום, קירור ואפילו 5 תוכניות שונות של מסאג'. מערכת השמע המקורית כוללת אופציה ל-15 רמקולים בהספק כולל של 1300 וואט. מערכת התקשורת של המכונית כוללת גם משדר Wifi לתקשורת אלחוטית בתוך הרכב וחיבור לאינטרנט דרך מודם סלולארי מובנה. מערכת עזר לחניה תותקן גם היא כאופציה, ותחנה את המכונית בצורה אוטומטית. ועוד לא הזכרנו את מערכת השמירה על נתיב הנסיעה, מערכת ההתראה על השטחים המתים, ראיית לילה מבוססת חיישן תרמי והסגירה חשמלית לדלתות.

    שיווקה של ה-A6 יחל בתחילת 2011, ומחירה ההתחלתי בגרמניה יהיה 38,500 יורו.

    אודי A6

    אודי A6

    dddd