תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי לנסר
  • מיצובישי לנסר סדאן – מתיחת פנים נוספת

    מיצובישי לנסר

    מיצובישי מעדכנת את עיצוב הלנסר סדאן לקראת שנת 2016 עם פגוש קדמי חדש ונגיעות קלות בתא הנוסעים.

    • 04-10-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    מיצובישי חשפה בסוף השבוע האחרון מתיחת פנים לדגמי הלנסר סדאן. מדובר במתיחת פנים שניה שעוברת הלנסר סדאן, שכבר עברה מתיחת פנים בשנת 2012. אך למרות גילה המתקדם של הלנסר מחליפתה לא נראית באופק ונראה שעד שהיא תופיע (אם בכלל), במיצובישי מסתפקים במתיחת פנים נוספת. בסוף שנת 2013 הכריזו מיצובישי ורנו על שיתוף פעולה במסגרתו היו אמורות שתי היצרניות לפתוח במשותף את הדור הבא של הלנסר, שהיה אמור להתבסס ככל הנראה על פלטפורמת הרנו פלואנס. לאחרונה נפוצו שמועות ששיתוף פעולה זה עלה על סרטון וככל הנראה כבר לא יקרום עור וגידים.

    מיצובישי לנסר 2016

    במסגרת הזרקת הבוטוקס מקבלת מיצובישי לנסר סדאן עיצוב חזית חדש הכולל תאורת DRL מבוססת LED, פגוש קדמי חדש וגריל קדמי בעיצוב מעודכן. בנוסף מוסיפה מיצובישי חישוקי סגסוגת חדשים ושני צבעים חדשים למבחר – לבן פנינה וכסף-אלומיניום.

    גם בתוך תא הנוסעים ניתן להבחין בכמה שינויים קלים. מיצובישי עדכנה את עיצוב תא הנוסעים בנגיעות קלות שכוללות בעיקר פלסטיקה בצבע שחור, ריפוד מושבים חדש בחלק מהדגמים, הוספת שקע USB מקורי למערכת השמע ומערכת מולטימדיה מקורית חדשה.

    בשלב זה חושפת מיצובישי את המפרט הטכני של הלנסר סדאן בתצורה האמריקאית שלה, שם מצוידת המכונית במנועי בנזין גדולים וחזקים ממנוע ה-1.6 ליטר המוכר לנו בישראל. היצע הדגמים האמריקאי כולל שני מנועי בנזין – 2.0 ליטר עם 150 כוחות סוס ו-2.4 ליטר עם 170 כוחות סוס. הדגמים האמריקאים יזכו לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה חדשה ומשודרגת שלדברי מיצובישי תשפר את הביצועים ואת צריכת הדלק. עדיין לא ברור האם תיבת הילוכים זו תגיע גם לדגם ה-1.6 ליטר ה"ישראלי", או שהוא ימשיך להשתמש בתיבת ה-4 ההילוכים האוטומטית הנוכחית.

    מיצובישי לנסר 2016

    dddd