תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן אלטימה
  • ניסאן אלטימה 2016 – מתיחת פנים

    ניסאן אלטימה

    ניסאן אלטימה, מכונית הסדאן האמריקאית הגדולה של ניסאן, עוברת מתיחת פנים לשנת 2016.

    • 24-09-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    תמונות ופרטים ראשונים אודות מתיחת הפנים שעוברת ניסאן אלטימה לקראת שנת המודל 2016 נחשפו. האלטימה היא אחת מהמכוניות החשובות ביותר של היצרנית ולמעשה מדובר במכונית הנמכרת ביותר של ניסאן בארצות הברית. האלטימה היא האחות הפשוטה והבסיסית (יחסית, כן?) של הניסאן מקסימה ובמשך תקופה מסוימת היא אף הוצעה בגרסת קופה (שלא זכתה להצלחה גדולה ושיווקה הופסק). שתי המכוניות משווקות בישראל החל מהקיץ האחרון, אך עד כה זוכות להצלחה בינונית יחסית. גם מתיחת הפנים הזו, ביחד עם מתיחת הפנים שעברה לאחרונה המקסימה הבכירה, צפויה להגיע ארצה אך בשלב זה לא ידוע עדיין מתי.

    ניסאן אלטימה 2016

    מתיחת הפנים של ניסאן אלטימה כוללת שינוי עיצובי משמעותי למדי. האלטימה הנוכחית, שלא בורכה בעיצוב נאה במיוחד, קיבלה חזית חדשה ואגרסיבית הרבה יותר. הפגוש הקדמי של האלטימה עוצב מחדש, הגריל הקדמי קיבל את צורת ה-V המסורתית של ניסאן ופנסי החזית קיבלו עיצוב מחודד וזוויתי יותר. באותה הזדמנות קיבלו פנסי החזית גם תאורת DRL מבוססת LED, אבל רק כאופציה. במכוניות כמו סיטרואן C1, שעולות בערך חצי, זה כבר הפך לסטנדרט.

    גם מאחור קיבלה האלטימה יחידות תאורה חדשות, בעיצוב מחודד יותר, שהפעם ממשיכות גם אל דלת תא המטען (שכעת כוללת גם ספוילר גדול יותר). חדי העין יוכלו להבחין כי בפרופיל קיבלה המכונית חישוקי סגסוגת חדשים, בקוטר של 17 או 18 אינטש'. בנוסף תציע ניסאן את הדגם בשני צבעים חדשים.

    בתוך תא הנוסעים השינויים קטנים יחסית. המושבים עוצבו מחדש וקיבלו בדי ריפוד חדשים, הקונסולה המרכזית קיבלה עדכון קל לעיצוב, מחזיקי הכוסות עוצבו מחדש וכעת הם יוכלו לאכלס גם ספלים עם ידית ואיכות החומרים בתא הנוסעים שופרה. בניסאן גם עדכנו את מערכת המולטימדיה המקורית של האלטימה שתוצע כסטנדרט עם מסך זעיר בגודל 5 אינטש' או מסך בגודל סביר של 7 אינטש'.

    ניסאן אלטימה 2016

    מבחינה מכאנית אין שינויים משמעותיים בדגמי 2016 של ניסאן אלטימה. היצע המנועים ימשיך לכלול את שני מנועי הבנזין שהוצעו עם הדגם הקודם. המנוע החלש והבסיסי בהיצע, זה שמגיע ארצה, יהיה בנפח של 2.5 ליטרים ובהספק מרבי של 182 כוחות סוס. המנוע החזק יותר, שאינו משוווק בישראל, יהיה בנפח של 3.5 ליטרים ובהספק מרבי של 270 כוחות סוס. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (Xtronic) שכוילה כך שהיא תעניק תחושה "מדורגת" שמדמה ההעברות הילוכים של תיבה אוטומטית סטנדרטית.

    בניסאן מבטיחים שיפור קל בצריכת הדלק של האלטימה, זאת בעיקר בזכות שיפור קל באווירודינמיות של המכונית. מקדם הגרר של המכונית ירד מ-0.29 ל-0.26Cd, שיפור שנובע מהתקנה של תריס חשמלי בגריל הקדמי, גחון חלק יותר ועיצוב החזית החדש.

    ניסאן אלטימה 2016

    dddd