תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי טרייטון
  • מיצובישי טרייטון (L200 החדש) בישראל

    מיצובישי טרייטון

    מיצובישי טרייטון L200, מחליפו של ההאנטר, מושק בישראל ויציע איכות וביצועים טובים מבעבר. מחיר החל מ-195 אלף ש"ח.

    • 29-07-2015
    • מאת: אלירן אברזל | צילום: רונן טופלברג

    מיצובישי טרייטון, מחליפו של ההאנטר, נוחת היום בישראל. מדובר בדור החמישי של הטנדר המצליח L200 והדור הרביעי של הדגם שמשווק בישראל, שנחשב בסוף שנות ה-90 למוביל קטגוריית הטנדרים הבינוניים עם הדור השלישי שנקרא כאן "מאגנום" והיה לראשון שהציע שילוב בין מנוע דיזל, גיר אוטומטי ומערכת הנעה כפולה לשטח. בכלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, מכוונים את הטרייטון החדש גבוה ומבטיחים שגם הוא יתמקם בראש הקטגוריה. צפי המכירות של כלמוביל עומד על כ-1,500 טנדרים בשנה והמשמעות של מספר כזה יכולה להיות אחת משתיים – או חיסול כמעט מוחלט של המתחרים בקטגוריה (איסוזו דימקס וטויוטה היילקס) או שינוי משמעותי במיסוי על סגמנט הטנדרים שיגדיל בצורה משמעותית את כמויות הרכבים שנמכרות בקטגוריה.

    מיצובישי טרייטון

    העיצוב של מיצובישי טרייטון שומר על לא מעט דמיון לדגם ההאנטר היוצא, אך למעשה מדובר בטנדר חדש לחלוטין. הוא מבוסס על שלדה חדשה לגמרי, קשיחה וקלה מבעבר. המרכב תוכנן מחדש והוא אמור לספר רמת בטיחות גבוהה מבעבר ואכן ארגון הבטיחות האוסטרלי (ה-Ancap) העניק לרכב 5 כוכבי בטיחות מלאים (לעומת 4 להם זכה הדגם הקודם). המרכב החדש מספק גם מרווח פנים משופר ונוחות נסיעה משופרת, לצד שיפור בבידוד הרעשים ובגודל הארגז.

    הטרייטון זוכה ליחידת הנעה חדשה ומודרנית יותר שמבטיחה לספק ביצועים טובים יותר לצד צריכת דלק עדיפה. המנוע היחיד שיגיע ארצה יהיה מנוע טורבו-דיזל עם אינטרקולר בנפח של 2.4 ליטרים והוא יוצא בשתי רמות של הספק מרבי – 154 כוחות סוס בדגמי הבסיס או 181 כוחות סוס בגרסת ה-Dakar הבכירה. צריכת הדלק של הדגם החדש אמורה להיות טובה משל הדגם היוצא ובמיצובישי מבטיחים חיסכון של כ-20% לעומת הדגם היוצא.

    שתי תיבות הילוכים חדשות יוצעו עם הדגם – ידנית עם שישה הילוכים או אוטומטית עם חמישה הילוכים. הטרייטון יצויד באחת משתי מערכות הנעה כפולה או במערכת הנעה אחורית, בהתאם לרמת הגימור. הדגמים הרגילים יצוידו במערכת ה-Easy Select (דיפרנציאל מרכזי נעול תמיד, כלומר ללא הנעה כפולה לכביש) ודגמי ה-Dakar המאובזרים יצוידו במערכת ה-Super Select (עם שליטה על הדיפרנציאל המרכזי, כלומר אפשרות לנסוע בהנעה כפולה גם בכביש). כל דגמי ההנעה הכפולה מגיעים עם נעילת דיפרנציאל אחורית.

    מיצובישי טרייטון - מפרט טכני מלא

    מיצובישי טרייטון

    היצע הדגמים של מיצובישי טרייטון כולל חמישה דגמים בחמש רמות אבזור שונות. כל הדגמים ישווק עם 7 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, בקרת שיוט, סיוע לזינוק בעליה ועוד.
    דגמי ההנעה האחורית (2X4) יגיעו ברמות האבזור הבסיסיות ביותר, הדגם הידני ברמת האבזור Invite והדגם האוטומטי ברמת האבזור Instyle. ההבדל ביניהם הוא בעיקר בגימור תא הנוסעים.

    דגמי ההנעה הכפולה ישווקו ברמת האבזור Intense בדגם הידני או Desert ו-Dakar ברמת האבזור הבכירה ביותר, שגם תצויד במנוע החזק יותר (181 כוחות סוס). גרסת ה-Dakar מצוידת ברמת אבזור נדיבה מאוד ביחס למקובל בקטגוריה וכוללת בין היתר פנסי קסנון, שמשות אחוריות כהות, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מנופי העברת הילוכים מההגה, בקרת אקלים דיגיטלית, חיישני תאורה ועוד.

    מיצובישי טרייטון – מחירים:
    Invite ידני הנעה אחורית – 194,900 ₪
    Instyle ידני הנעה אחורית – 219,900 ₪
    Intense ידני הנעה כפולה – 219,900 ₪
    Desert אוטומט הנעה כפולה – 231,900 ₪
    Dakar אוטומט הנעה כפולה – 244,900 ₪

    מיצובישי טרייטון

    dddd