תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה אקורד היברידית (ייבוא מקביל)
  • הונדה אקורד 2016 – הגרסה האמריקאית

    הונדה אקורד היברידית (ייבוא מקביל)

    הדגמים האמריקאיים של הונדה אקורד מקבלים מתיחת פנים לשנת 2016. האירופאים מתבקשים להמשיך להסתדר עם האקורד המיושנת שלהם.

    • 28-07-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    הונדה אקורד, מכונית המנהלים / המשפחתית הגדולה מבית הונדה, עוברת מתיחת פנים לקראת שנת המודל 2016. אל תתלהבו יותר מידי בשלב זה, זאת לא בדיוק האקורד שמשווקת כאן בישראל אלא רק בערך. בהונדה נמצאים בשנים האחרונות בסוג של קיפאון בשוק האירופאי, אליו אנחנו שייכים באופן רשמי. כחלק מהקיפאון הזה ממעטת הונדה להשיק באירופה דגמים חדשים והאקורד היא דוגמא טובה לכך. בזמן שבאמריקה משווק כבר משנת 2013 הדור התשיעי של האקורד, שכעת עובר מתיחת פנים, אצלנו משווק עדיין הדור השמיני שהושק בשנת 2008. מחליפו של הדור השמיני לא נראה באופק בשלב זה, אבל אין זה אומר שהאקורד החדשה לא תגיע ארצה. הדגמים האמריקאיים של הונדה אקורד משווקים בישראל על ידי חברת אלבר ביבוא מקביל, וגם הדגם החדש של האקורד צפוי להגיע ארצה במסלול זה.

    הונדה אקורד 2016

    אז מה חדש בדגמי 2016 של הונדה אקורד? החידוש הבולט ביותר הוא כמובן לעיצוב החזית של המכונית, שמקבלת גריל קדמי עם המון פלסטיק כסוף ופנסי חזית חדשים שעיצובם הושאל מהאחות הגדולה אקורה. הפגוש הקדמי עודכן גם הוא וקיבל פנסי ערפל בעיצוב חדש ומאחור הותקנו פנסי LED. כמו כן הרחיבה הונדה את היצע חישוקי הסגסוגת של הדגמים המאובזרים.

    חידוש חשוב נוסף מסתתר בתוך תא הנוסעים, שם מקבלת האקורד מערכת מולטימדיה חדשה הכוללת, כמו הדגם הקודם, שני מסכים צבעוניים שיושבים זה מעל זה. האקורד 2016 תהיה המכונית הראשונה של הונדה שמקבלת מערכת מולטימדיה שתומכת גם ב-Apple CarPlay וגם ב-Android Auto, כלומר תהיה לה תמיכה מלאה ברוב הסמארטפונים הנפוצים בשוק כולל אפשרויות לשיקוף הטלפון על מסך המערכת ואפשרות מתקדמות נוספות.

    הונדה אקורד 2016

    מלבד מערכת המולטימדיה החדשה מוסיפה הונדה לאקורד גם חבילת בטיחות מתקדמת הכוללת מערכת בלימה אוטומטית, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית ומצלמת רוורס היקפית.

    אין שינוי בהיצע המנועים איתו תוצע הונדה אקורד 2016. המכונית תמשיך להימכר עם מנועי 2.4 או 3.5 ליטרים בנזין (189 או 278 כוחות סוס בהתאמה) שישודכו לתיבת הילוכים רציפה (בדגמי ה-2.4 ליטר) או אוטומטית עם שישה הילוכים (בדגמי ה-3.5 ליטר). שיווקם של דגמי הבנזין החדשים בארצות הברית צפוי להתחיל בחודש הבא (אוגוסט) והגרסה ההיברידית, שמשווקת בישראל, צפויה לעבור גם היא בקרוב מתיחת פנים דומה.

    הונדה אקורד 2016

    dddd