תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו מגאן
  • מוטוריו – קו חלפים מוזל לדגמי רנו

    רנו מגאן

    יש לכם רנו ישנה? בקרסו מוטורס משיקים קו חלפים מוזל חדש בשם מוטוריו שמבטיח הוזלה משמעותית במחירי הטיפולים השוטפים.

    • 08-07-2015
    • מאת: מערכת CarsForum

    יש לכם רנו מגאן II (מהשנים 2004 עד 2009)? יכול מאוד להיות שהטיפול הבא שתעשו לרכב במוסך מורשה היבואן יהיה זול משמעותית. בקרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, משיקים בימים אלו מותג חדש בשם מוטוריו (Motorio) שמבטיח להוזיל בצורה משמעותית את מחירי הטיפולים השוטפים והטיפול בבלאי. המותג מוטוריו מספק מגוון רחב של חלקי חילוף למכוניות מדגמים שאינם חדשים (מעל 6 שנים) וכולל: חלקי שירות, מגבים, רפידות בלם, צלחות בלם, מערכות פליטה, בולמי זעזועים ועוד.

    בשלב הראשון תשיק היבואנית את המותג החדש לדגמי רנו מגאן 2 אך בהמשך הוא צפוי להתרחב לדגמי רנו נוספים. ביחד עם שלב ההשקה הראשוני יימכרו החלפים בהנחה של 15% ועל שעת העבודה במוסך תינתן הנחה נוספת בגובה של 20%. לדוגמא, מחיר טיפול קטן לרנו מגאן II במותג החדש יהיה 399 ₪ בלבד. טיפול זה כולל החלפה של שמן, פילטר שמן ובדיקה של הרכב על פי הוראות היצרן.

    אין זו הפעם הראשונה שבחברת קרסו מוטורס שמים דגש על תדמיתה של רשת המוסכים המורשים שלה ומנסים להוזיל את המחירים שלה ובכך להנגיש את הרשת לרכבים ישנים יותר. כבר בינואר 2012 השיקה היבואנית "קמפיין טיפולים מוזלים" לשלל דגמי רנו וניסאן. אז, אגב, עמד מחירו של טיפול קטן לרנו מגאן II על 499 ₪. קרסו מוטורס לא הצליחה עד כה לבנות קהל לקוחות וגדול דיו ברשת המוסכים המורשים שלה. הסיבה לכך, אגב, אינה קשורה רק למחירי הטיפולים או לשרות אלא בעיקר לשיפור ניכר באמינות הרכבים החדשים של רנו.

     

    dddd