תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיני
  • מיני קופר
  • מיני ג'ון קופר וורקס החדשה בישראל

    מיני קופר

    מיני ג'ון קופר וורקס, גרסת הביצועים של המיני קופר, נוחתת בישראל. המחיר יהיה גבוה מהמצופה ויחל ב-251 אלף ש"ח.

    • 29-06-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    גרסת הקצה הספורטיבית של מיני קופר החדשה נוחתת בישראל. גרסת הג'ון קופר וורקס היא למעשה הגרסה הבכירה, החזקה והספורטיבית ביותר של המיני קופר, שנועדה להתחרות ישירות באודי S1, שהיא גרסת הקצה הספורטיבית של אודי A1. דלק מוטורס, יבואנית מיני לישראל, תשיק את המכונית החדשה בישראל ביום חמישי הקרוב במסגרת Mini Rock Festival, אירוע מוזיקה שהקשר בינו לבין הג'ון קופר וורקס מקרי בהחלט.

    מחירה של הג'ון קופר וורקס יחל ב-251 אלף ₪ לדגם הידני או ב-259 אלף ₪ לדגם האוטומטי. מדובר במחיר שגבוה בכ-17 אלף ₪ ממחירה של האודי S1 המקבילה ובמחיר שהוא אף גבוה משמעותית מכמה רכבי ספורט גדולים הרבה יותר, כמו פולקסווגן גולף GTI או אלפא ג'ולייטה תלתן. קצת חבל והאמת היא שגם מפתיע, בעיקר לאור מדיניות המחיר הדי אגרסיבית של מיני ובמוו בשנים האחרונות.

    מיני ג'ון קופר וורקס

    מיני קופר ג'ון קופר וורקס מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח של 2.0 ליטר המפיק הספק מרבי של 231 כוחות סוס. המנוע הזה משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם שישה הילוכים ולמערכת הנעה קדמית. הביצועים כמו שאפשר לצפות מרשימים למדי כשזמן הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש עומד על 6.1 שניות בדגם האוטומטי או 6.3 שניות בדגם הידני והמהירות המרבית בשני המקרים היא 246 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן היא 17.5 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי או 15 קילומטרים לליטר בדגם הידני.

    רמת האבזור של דגם הג'ון קופר כוללת מושבי ספורט ייחודים, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש', נעילת דיפרנציאל אלקטרונית (EDLC), מצלמת רוורס, מערכת עזר לחניה, בקרת שיוט אקטיבית, מערכת לזיהוי תמרורים, פנסי LED חיצוניים, גג שמש ומערכת מולטימדיה מקורית.
    בולמי זעזועים אדפטיביים, מערכת תצוגה עילית ועוד כמה פריטי עיצוב בהתאמה אישית (פסי צבע על מכסה המנוע, בתי מראות בצבע אדום וכו') יהיו כולם בתוספת תשלום. 

    מיני ג'ון קופר וורקס

    dddd