תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2016 – מתיחת פנים לדגם

    מיצובישי אאוטלנדר

    מיצובישי מעדכנת את האאוטלנדר PHEV עם מתיחת פנים הכוללת שינויים לעיצוב וכמה שיפורים קלים למערכת ההנעה ההיברידית.

    • 19-06-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    לאחר שנחשפה לפני כחודשיים מתיחת הפנים לדגמי הבנזין והדיזל של מיצובישי אאוטלנדר, מגיעה עכשיו מתיחת הפנים גם אל הדגמים ההיברידיים של האאוטלנדר. האאוטלנדר PHEV הוא הדגם הבכיר והמתקדם ביותר בהיצע הדגמים של האאוטלנדר. הוא כולל מערכת הנעה היברידית-נטענת מתקדמת למדי, שעתידה להגיע בעתיד הקרוב לדגמים נוספים של היצרנית, כמו הפג'ארו החדש שיושק בחודשים הקרובים. הרכב מסוגל לנסוע כמה עשרות קילומטרים במצב חשמלי טהור, לאחר שנטען משקע טעינה ביתי במשך כמה שעות. לאחר שנגמרת הסוללה הרכב עובר לנסוע במצב היברידי רגיל ועדיין מציע צריכת דלק נמוכה יחסית לגודלו.

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV - מבחן דרך

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2016

    מתיחת הפנים שעובר מיצובישי אאוטלנדר PHEV כוללת עיצוב חזית חדש שממשיך את העיצוב של דגמי הבנזין והדיזל, אך אם זאת כולל פגוש קדמי שונה עם פס בצבע הרכב שלא קיים בדגמים הרגילים. כמו כן זוכה הדגם ההיברידי לחישוקי סגסוגת בעיצוב חדש וייחודי לדגם. סוף סוף תרחיב מיצובישי את היצע הצבעים של הדגם ההיברידי, שכלל עד היום צבע אחד בלבד – תכלת. הדגם החדש יוצע גם בצבעים שחור, לבן, אפור ואדום.

    גם בתוך תא הנוסעים יש כמה שינויים קלים. במיצובישי מבטיחים מושבים חדשים עם ריפוד נעים יותר ותנוחת ישיבה נוחה יותר. גלגל ההגה עוצב מחדש וכולל כעת גם כפתורי שליטה חדשים וגם אופציה לחימום. מיצובישי מוסיפה גם אופציה למערך מצלמות היקפי שיסייע בכניסה לחניות צפופות וכן מערכת בטיחות חדשה שתמנע האצה לא מבוקרת של הרכב אל עבר מכשולים.

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2016

    המפרט הטכני של מיצובישי אאוטלנדר PHEV המשודרג לשנת 2016 נותר זהה לזה של הדגם הנוכחי. הרכב מצויד במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר ובהספק מרבי של 121 כוחות סוס שיכול לשמש או כגנרטור להטענת המצברים של יחידת ההנעה ההיברידית או להניע ישירות את הגלגלים. אם זאת במיצובישי מבטיחים כי הדגם המשופר יציע שיפור של כ-8 אחוזים בצריכת הדלק הממוצעת במצב ההיברידי וכן יאפשר תוספת של כ-600 מטרים לטווח הנסיעה החשמלי.
    במיצובישי שיפרו גם את בידוד הרעשים, את ההיגוי ואת הכיול של דוושת התאוצה.

    שיווקו של הדגם החדש ביפן יחל כבר בקיץ הקרוב. עדיין לא ידוע מתי יגיע הדגם המעודכן לישראל.

    dddd