תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה פריוס פלוס
  • טויוטה פריוס פלוס המחודש בישראל

    טויוטה פריוס פלוס

    שמונה חודשים אחרי שהמיניוואן ההיברידי היחיד בישראל עבר "שדרוג משמעותי" הוא נוחת בישראל עם תג מחיר שלא עבר שינויים בכלל ונשאר על 172,000 ש"ח

    • 02-06-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    לפני שמונה חודשים עבר טויוטה פריוס פלוס, המיניוואן 7 מקומות ההיברידי הראשון (והיחיד) בישראל, מתיחת פנים של אמצע מחזור חיים אותה כינתה טויוטה "שדרוג משמעותי". היום, בשקט ובלי שום פרסום, הוסיפה יוניון מוטורס את הדגם המחודש לאתר האינטרנט שלה.

    היות ומרבית עם ישראל (ועם העולם באופן כללי) עובר לרכבי פנאי דוגמת מיצובישי אאוטלנדר כדי לספק את צורכי ה-7 מקומות שלהם ומעטים מאוד עדיין ממשיכים לשמור אמונים למיניוואנים שלהם, הבחירה של טויוטה ישראל לא לצאת במסע פרסום נראה מעט תמוה.

    טויוטה פריוס פלוס 2015

    למרות שטויוטה מספרת על שדרוג משמעותי, במבט ראשון כנראה שלא תבינו כמה הוא באמת גדול. הפריוס פלוס המחודש נראה דומה מאוד לדגם המוחלף, כאשר ההבדלים העיקריים הם פנסים וגריל קדמי שחודשו, חישוקים שקיבלו עיצוב שונה ופגוש אחורי שזכה לעיצוב אחר. גם בפנים השינויים בעיצובים מינוריים+ וכוללים שינוי הגוון של פקדי בקרת האקלים ושל פסי הקישוט לכסוף כהה.

    השינויים הגדולים באמת נמצאים מתחת לפני השטח. טויטה טוענת ששיפרה את בידוד הרעשים, איכות החומרים וכיילה מחדש את מערך הבולמים כדי לספק חוויית נהיגה מהנה יותר והתנהגות מתקשרת יותר.

    טויוטה פריוס פלוס 2015

    גם מערך הבידור והפינוק עבר שידרוג, אך הוא קטן ממה שציפינו. הוא כולל כעת את מערכת המולטימדיה Toyota Touch2 של היצרנית עם דיבורית בלוטות' ושקעי USB ו-AUX, פנסי LED מלאים, בקרת שיוט ו-7 כריות אוויר. רשימת האבזור של הפריוס פלוס המחודש כוללת את כל בקרות היציבות האלקטרוניות המוכרות אך נעדר ממנה מערך בקרות הבטיחות האקטיביות שהוצגו במסגרת מתיחת הפנים.

    מחירו של טויוטה פריוס פלוס המחודש נותר כאמור ללא שינוי והוא יכול להיות שלכם תמורת 172,000 ש"ח. עם זאת, טויוטה ישראל כאמור טרם יצאה בהודעה מסודרת כך שלא ברור אם הרכב קיים כבר במלאי או שמא מדובר על הכנת הקרקע לתחילת שיווק בקרוב.

    dddd