תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט לאון SC
  • סיאט לאון SC מקבלת רמת אבזור חדשה FR+

    סיאט לאון SC

    סיאט מרחיבה את היצע דגמי הלאון SC (לאון 3 דלתות) ומוסיפה גרסת FR+ המצוידת במערכת מולטימדיה מתקדמת יותר ובתג מחיר נמוך יותר. מחיר החל מ-129,900 ₪

    • 27-05-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    סיאט לאון SC, גרסת הקופה 3 דלתות של הלאון החדשה, מקבלת רמת אבזור חדשה. הלאון והלאון SC הושקו כאן בקיץ 2013 ומאז זוכים להצלחה בינונית למדי שרחוקה מאוד מפוטנציאל המכירות של הדגם בישראל. מתחילת השנה ועד לתחילת חודש מאי נמסרו בישראל כ-790 רכבי לאון בלבד, שמצטרפים אל כ-1350 רכבים שעלו לכביש בשנה שעברה (2014). מדובר בנתון מסירות נמוך יחסית למתחרות הישירות בקטגוריה. כך למשל בתקופה המקבילה נמסרו בישראל כמעט פי 3.5 רכבי סוזוקי קרוסאובר ופי 3 יותר רכבי טויוטה אוריס.

    בחטיבת סיאט של צ'מפיון מוטורס מנסים לשפר עמדות ומשיקים מהלך חדש בדגמי הלאון, תוך התמקדות דווקא בדגמי ה-3 דלתות שנמכרים בכמויות קטנות יותר. כחלק מאותו המהלך תושק רמת אבזור חדשה בשם FR+ שתציע מערכת מולטימדיה משודרגת הכוללת 10 רמקולים (לעומת 8 ב-FR), סאב וופר מקורי, מצלמת רוורס וניווט Waze. שאר פריטי האבזור יהיו זהים לאלו של דגמי ה-FR הרגילים ויכללו בין היתר 8 כריות אוויר, בקרת שיוט, בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת 18 אינטש', מושבי עור, גג שמש פנוראמי ותאורת LED קדמית.

    סיאט לאון SC

    סיאט לאון SC משווקת בישראל עם אחד משני מנועי טורבו-בנזין (TSI). הקטן שבהם הוא בנפח של 1.4 ליטר ומפיק 122 כוחות סוס, הוא משודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. המנוע החזק הוא בנפח של 1.8 ליטר ומפיק 180 כוחות סוס, הוא משודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים (DSG) בלבד.

    גרסאות ה-FR+ החדשות יימכרו בשידוך לשני המנועים ויוצעו במחיר הנמוך ממחיריהן של גרסאות ה-FR הקודמות. גרסת ה-FR+ עם מנוע ה-1.4 ליטר תעלה כ-130 אלף ₪ (כ-2,000 ₪ פחות ממחירה של ה-FR), בעוד גרסת ה-1.8 ליטר תעלה כ-155 אלף ₪ (כ-5,000 ₪ פחות ממחירה של ה-FR). מחיר זה תקף בשלב זה לכמות מוגבלת של כ-300 יחידות, אך לאור ההכרות עם המותג בישראל יתכן והמבצע יוארך מעבר לכך.

    סיאט לאון SC

    dddd