תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פיגו
  • פיגו 508
  • פיגו 508 סטיישן
  • פיג'ו 508 המחודשת בישראל

    פיגו 508

    מתיחת הפנים של ה-508 מציגה חידוש משמעותי למדי של העיצוב, שפע של אבזור וטכנולוגיה ומחיר של החל מ-179,000 ש"ח

    • 25-05-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    פיג'ו 508 היא מכונית טובה, אך מחיר גבוה משל מרבית המתחרות הישירות שלה וחוסר ליטוש מסויים הותיר אותה לא מאוד פופולארית. כעת עוברת מכונית המנהלים המגודלת של פיג'ו מתיחת פנים ומקבלת את אחת מרשימות האבזור המרשימות ביותר בקטגוריה, מנוע חזק יותר, אך גם מחיר גבוה יותר - אם כי לא בהרבה, של 179,000 ש"ח. ה-508 המתוחה נוחתת בישראל, כמו קודמתה, בגרסת סדאן ובמרכב סטיישן כאשר הסדאן תוצע בשלוש רמות גימור והסטיישן באחת.

    תפקידה של ה-508 הוא בעייתי מעט, עם השקתה בשנת 2010 יועדה המכונית להחליף את ה-407 וכן את ה-607 הגדולה יותר. לכן נוצרה מכונית שגדולה (אבל גם יקרה) מרוב מכוניות המנהלים אבל קטנה ולא מרשימה מספיק אל מול מכוניות הסאלון. עם מתיחת הפנים נשארו מידותיה ללא שינוי עם אורך כללי של 483 ס"מ ובסיס גלגלים מרשים של 282 ס"מ, מעל ל-3 ס"מ יותר מאשר בפולקסווגן פאסאט ועשרה ס"מ יותר מאשר באופל אינסיגניה.

    פיג'ו 508 החדשה

    ה-508 המחודשת מקבלת את הפנים המשפחתיות החדשות שמזכירות את אלה של ה-308 - עם יותר קווים ישרים ופחות זוויות חדות. מאחור השינוי פחות משמעותי ועיקרו פנסים חדשים עם תבנית תאורת הטפרים של פיג'ו עם שלושת פסי ה-LED המעוקלים. תא הנוסעים של ה-508 המחודשת נראה זהה כמעט לחלוטין לזה של הדגם היוצא.

    ה-508 המחודשת תוצע כבעבר בשלוש רמות גימור - אקסס, אקטיב ופרימיום. גרסת אקסס הבסיסית תציע בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי 16 אינץ' קלים, 6 כריות אוויר, שלושה עיגוני ISOFIX, בקרת שיוט ומגביל מהירות, פנסי יום LED, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7 אינץ', דיבורית בלוטות', שליטה מההגה, חיבורי USB ועוד.

    פיג'ו 508 החדשה

    גרסת אקטיב תעלה את המחיר ל-189,000 ש"ח ותהיה היחידה שמוצעת עם דגם הסטיישן. גרסה זו כוללת גם תצוגה עילית, חישוקי 17 אינץ', חיישני חניה, מגבים ופנסים אוטומטיים, מושבים חשמליים ועוד. גרסת פרימיום דרוש מכם להיפרד מ-209,000 ש"ח ובתמורה תקבלו בקרת אקלים מפוצלת לארבעה איזורים, כניסה והנעה ללא מפתח, ריפודי עור, וילונות מובנים בדלתות האחוריות ובשמשה האחורית ובלם יד חשמלי.

    את רשימת השינויים סוגר המנוע. עדיין מדובר ב-1.6 ליטר טורבו בנזין הוותיק שפותח בשיתוף עם במוו. ב-508 המחודשת מקבל המנוע תשעה סוסים נוספים לאורווה ומפיק כעת 165 כ"ס ומומנט של 24.4 קג"מ. בין המנוע לגלגלים תמשיך לשבת תיבת שישה הילוכים אוטומטית של אייסין היפנית שעוזרת ל-508 להחזיר 17.2 ק"מ לכל ליטר בנזין בנסיעה משולבת.

    פיג'ו 508 החדשה

    dddd