תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 3 סדאן
  • במוו סדרה 3 סטיישן
  • במוו סדרה 3
  • במוו סדרה 3 מתחדשת

    במוו סדרה 3 סדאן

    מתיחת הפנים של הסדרה 3 מקבלת עדכון לעיצוב, מערכות בטיחות ונוחות חדשות, ו-11, כן, 11, מנועים שונים

    • 10-05-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    במוו סדרה 3 היא אחת מהאייקונים החשובים ביותר בקטגוריית מכוניות המנהלים היוקרתיות. 40 שנה לאחר שהושקה הסדרה 3 לראשונה, מקבלות גרסאות הסדאן והסטיישן של הדור השישי מתיחת פנים שאמורה להשאיר אותה בחוד החנית של הקטגוריה. 

    כרגיל עם מתיחות פנים של דגמי במוו, גם הסדרה 3 המחודשת לא עוברת שינויים משמעותיים בעיצוב. הפגושים קיבלו את העיצוב המשפחתי עם פתחי יניקה גדולים מעט גדולים יותר כשפסי הכרום שנמצאים במרכז כל אחד מהם קצת ארוכים יותר. דבר שאמור, כך עפ"י במוו, להדגיש את הנוכחות ותחושת הרוחב של המכונית. גם עם הדגם המחודש, תמשיך במוו להציע את שלוש חבילות העיצוב: ספורט, מודרן ולקשרי ליין שכוללות עיצוב פגושים וחישוקים ייחודי. השינויים בתא הנוסעים מינוריים באותה מידה. הם כוללים חומרי דיפון חדשים, קצת יותר קישוטי כרום במקומות שונים ומכסה נגלל למחזיק הכוסות הקדמי.

    במוו סדרה 3 סדאן

    רוב ההבדלים הגדולים יותר שמביאה איתה מתיחת הפנים של במוו סדרה 3 נמצאים מתחת לפני השטח. השינוי הגדול היחיד שקל לזהות בעין בלתי מזוינת הוא התווספותם של פנסי LED קדמיים מלאים כאופציה בתוספת תשלום. שאר התוספות הטכנולוגיות כוללת מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (אופציה בתוספת תשלום), מערכת ניווט חדשה, תצוגה עילית וקישוריות סלולרית התומכת בדור רביעי.

    אבל עם כל הכבוד לפגושים וגאדג'טים, החידוש המשמעותי ביותר בסדרה 3 המחודשת הוא אחד מ-11 המנועים איתם תשווק המכונית. המנוע החדש מגיע לבמוו 318i ממחסן החלפים של מיני, הוא בעל שלושה צילינדרים ונפח כולל של 1.5 ליטר. יחד עם מגדש טורבו מפיק מנוע שלושת הצילינדרים הראשון בהיסטוריה של הסדרה 3 הספק של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ. למרות נפחו הקטן, הוא הספק גבוה יותר ממנוע 1.8 הליטר הבסיסי של אאודי A4 שמפיק 120 כ"ס. אולם המומנט של המנוע באאודי גבוה יותר ועומד על 23.4 קג"מ. ייחודו של המנוע החדש של הסדרה 3 הוא כמובן בצריכת הדלק והזיהום הנמוך, אלה עומדים על 18.2 ק"מ לליטר ו-138 גרם לקילומטר של פליטת CO2.

    במוו סדרה 3 סטיישן

    המנוע החדש ישודך כסטנדרט לתיבה ידנית עם שישה הילוכים או כאופציה לתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. למרות הנתונים הצנועים, המנוע הקטן מספק ביצועים לא רעים עם 100 קמ"ש שמושגים תוך 8.9 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.

    שאר המנועים של במוו סדרה 3 המחודשת כוללים שלושה מנועי בנזין עם הספקים שנעים בין 184 כ"ס ב-320i ועד 326 כ"ס ב-340i ושבעה לוגמי סולר שמפיקים בין 116 כ"ס בגרסת 316d ועד 313 כ"ס בגרסת 335d. כל המנועים מלבד שני הדיזלים הבכירים יוצעו עם תיבת שישה הילוכים ידנית כסטנדרט או שמונה הילוכים אוטומטית כאופציה. חלק מהמנועים יוצעו כמיטב המסורת גם עם מערכת ההנעה הכפולה xDrive של היצרנית.

    במוו סדרה 3 המחודשת צפויה להגיע לאולמות התצוגה באירופה בשבועות הקרובים. לישראל תגיע הסדרה 3 המחודשת במהלך הרבעון האחרון של השנה.

    במוו סדרה 3

    dddd