צ'מפיון מוטורס החלה היום בשיווק פולקסווגן פולו GTI המחודשת. בשקט בשקט, לצד השקת הפאסאט החדשה, דיווחה היבואנית על הוספת הפולו GTI להיצע הדגמים. בשלב זה עדיין אין פירוט מלא באשר לרמות הגימור שתוצענה, אך את הפרטים (או ליתר דיוק "פרט" אחד) החשובים אנחנו כבר יודעים, אז אפשר להתחיל.
השינויים בעיצובה של הפולו המחודשת זניחים למדי וכוללים בעיקר פגושים בעיצוב חדש ויחידות תאורה חדשות, השינוי הגדול ביותר שהמכונית עברה הוא מתחת למכסה המנוע. הפולו GTI המחודשת זונחת את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו ועוברת להשתמש במנוע 1.8 ליטר, גם הוא מוגדש טורבו. שינוי משמעותי נוסף בפולו הוא תיבת ההילוכים הידנית שהיצרנית החזירה להיצע, אך אל תעצרו את נשימתכם, בשלב זה היא לא מגיעה ארצה ועפ"י היבואנית תגיע רק בשלב מאוחר יותר ורק אם יהיה ביקוש משמעותי.
המנוע החדש, שמוצע גם בפאסאט החדשה, מפיק כאן הספק גדול יותר במעט של 190 כ"ס ונתון מומנט זהה של 25.5 קג"מ, שהם מעל ל-7 קג"מ פחות ממה שמפיק המנוע המשודך לתיבה הידנית. המפתיע הוא שנתון המומנט המופחת לא פוגע בביצועים, אלה מספרים על האצה למאה קמ"ש תוך 6.7 שניות קצרצרות וזהות לאלו של הגרסה הידנית, מהירות מרבית של 235 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של 17.9 ק"מ לליטר (לעומת 16.7 ק"מ לליטר בגרסה הידנית).
מחירה של פולקסווגן פולו GTI המחודשת יעמוד על 150,000 ש"ח לגרסת שלוש הדלתות או 155,000 ש"ח לגרסת חמש הדלתות - 5,000 ש"ח פחות ממחירו של הדגם הקודם. מחירה של גרסת חמש הדלתות שם אותה בלב קטגוריית הקטנות הספורטיביות, זהה למחירה של אלפא מיטו תלתן וזול ב-5,000 ש"ח מפיג'ו 208GTi. יחד עם זאת, יש לציין כי השתיים האחרונות מוצעות רק בגרסת שלוש דלתות, מה שהופך אותן ליקרות יותר בהשוואה ישירה של דלת מול דלת.