תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה BT50
  • תמונות ראשונות של מאזדה BT-50

    מאזדה BT50

    מאזדה חושפת תמונות ראשונות של הטנדר BT-50. במאזדה מבטיחים טנדר מודרני ונעים, שיהווה גם מכונית עבודה קשוחה וגם משפחתית נעימה.

    • 17-10-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    שיתוף הפעולה של מאזדה ופורד נושא פרי, ושני היצרנים הציגו בסוף השבוע האחרון שני טנדרים חדשים החולקים פלטפורמה משותפת. ה-BT50 של מאזדה עתיד להוות, אם להאמין להבטחות של מאזדה, שילוב מושלם בין מכונית עבודה קשוחה לרכב משפחתי מפנק. עיצובו החיצוני המרשים כולל חזית עם מאפיינים שלקוחים מדגמים משפחתיים אחרים של מאזדה ופנסים אחוריים שגולשים מדלת תא המטען אל הכנף האחורית לטובת מראה ספורטיבי ויוקרתי יותר. תא הנוסעים שודרג באופן משמעותי בהשוואה לדגם היוצא, ומלבד לוח שעונים בעיצוב ספורטיבי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ומערכת שמע מקורית מבטיחים במאזדה איכות חומרים משופרת "שטרם נראתה ברכבים מקבילים".

    מאזדה BT50

    מאזדה BT50

    המפרט הטכני של ה-BT-50 טרם נחשף. אולם פורד, שחשפה במקביל את הריינג'ר (שחולק כאמור פלטפורמה משותפת עם ה-BT-50) כן פרסמה נתונים טכניים שבהחלט מרמזים על הצפוי במאזדה. הריינג'ר ישווק עם שלושה מנועים - מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים (166 כוח-סוס), מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטרים (150 כוח-סוס) ומנוע טורבו-דיזל בנפח 3.2 ליטרים (200 כוח-סוס). כל הדגמים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים או ידנית עם חמישה הילוכים. הדגמים בעלי ההנעה הכפולה יקבלו גם הילוך כוח ואפשרות לנעילת דיפרנציאל. בסיס הגלגלים גדל ל-320 סנטימטרים (בהשוואה ל300 במאזדה היוצאת).

    פרטים נוספים אודות ה-BT-50 יפורסמו ככל הנראה בקרוב.

    פורד ריינג'ר

    פורד ריינג'ר

    dddd