תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה פיקנטו
  • קיה פיקנטו החדשה כבר בישראל

    קיה פיקנטו

    חודש בלבד לאחר תחילת השיווק בשוק הביתי, מגיעה פיקנטו המחודשת לישראל עם רשימת אבזור משופרת מעט ותג מחיר שנותר זהה

    • 04-03-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    את קיה פיקנטו החדשה, או ליתר דיוק מתיחת הפנים, מציגה היצרנית בימים אלו ממש בתערוכת ג'נבה לאחר שעברה שינויים והתאמות לשוק האירופאי. למעשה, רק בחודש ינואר האחרון השיקה קיה את המיני הסופר מצליחה שלה בשוק הקוריאני המקומי, וההודעה לעיתונות שהתלוותה אליה הייתה עמומה יחסית ולא סיפקה יותר מדי פרטים על המכונית. כעת, עם החשיפה המלאה בתערוכה ותחילת השיווק בישראל - שזוכה להיות המדינה הראשונה מחוץ לקוריאה לשווק את הפיקנטו - מתבררים פרטים נוספים.

    קיה פיקנטו 2015 החדשה

    השינוי הגדול ביותר בפיקנטו המחודשת הוא בפן הקוסמטי, הפגושים עוצבו מחדש וחישוקי הסגסוגת קיבלו עיצוב ברוח דגם שלוש הדלתות. הפנסים הקדמיים והאחוריים ירשו גם הם את עיצובם של אלה מדגם ה"ספורט" עם תאורת יום מבוססת לד מלפנים ותאורת לד מלאה מאחור. דגם הספורט קיבל גם הוא עדכן של העיצוב ומציג בפגוש הקדמי עיצוב "בולדוגי" שדומה לזה של הסול הנוכחית, עם פנסי ערפל עגולים שיושבים בתחתיתו של פס פלסטיק מעוקל שצבוע בשחור או בצבע הרכב. הנוסחה ממשיכה גם לפגוש האחורי, שם מפנס הרוורס ופנס הערפל האחורי שינוי צורתם ממלבנים לעיגולים. 

    קיה פיקנטו ספורט החדשה 2015

    בפנים השינויים קטנים יותר - העיצוב נשאר כמעט זהה לדגם היוצא, אך קיה טוענת לשיפור איכות החומרים, בידוד הרעשים ואיכות ההרכבה. מה שכן אפשר לראות מהתמונות שפרסמה היצרנית עם פתיחת תערוכת ג'נבה, הוא שיפור אחד משמעותי בחלק שהיה חסר בדגם הנוכחי - מסך קטן בלוח המחוונים שמתחבר למחשב הדרך הקיים אך מציג גם הודעות שירות ואזהרות אחרות כגון דלתות פתוחות.

    קיה פיקנטו ספורט החדשה 2015

    למרות השיפורים, חברת טלקאר החליטה שלא לשנות את מחירי הפיקנטו שנמצאים במקום טוב באמצע הקטגורייה וצמודים לאלו של מתחרתה הגדולה ביותר, יונדאי i10. מחירי דגם חמש הדלתות יחלו ב-64,500 ש"ח לגרסת LX עם מנוע 1.0 ליטר ותיבה ידנית ויגיע עד ל-80,000 ש"ח לגרסתEX  המאובזרת עם מנוע 1.25 ליטר ותיבה אוטומטית. מחירי דגם הספורט ישארו גם הם ללא שינוי ויעמדו על 77,000 ש"ח לדגם הידני ו-82,000 ש"ח לאוטומטי. מחברת טלקאר נמסר שבשלב זה משווק רק דגם חמש הדלתות המחודש ואילו דגם שלוש הדלתות המחודש טרם נחת בארץ ושיווקו יחל רק בעוד מספר שבועות.

    dddd