בתחילת השנה נראה היה שעתידה של יצרנית הרכב הקוריאנית הקטנה סאנגיונג לוט בערפל. החברה, שספגה הפסדים גדולים בעקבות ירידה חדה במכירת בשנת 2009, עמדה על סף פשיטת רגל בעקבות חוב של כ-450 מיליון דולר לבנקים בקוריאה. ברגע האחרון נחלץ בית המשפט בקוריאה לעזרתה של סאנגיונג ואישר לחברה תוכנית הבראה. נשיא החברה התפוטר, ובית המשפט מינה במקומו את לי יו-אי, שהיה בעבר יו"ר יונדאי, למנהל בפועל של החברה. יו-אי הצליח במאמציו וקונצרן מהינדרה & מהינדרה ההודי החליט לרכוש חלק מסאנגיונג ולהזרים כסף רב להחזרת סאנגיונג לפעילות סדירה.
כעת נראה שההשקעה של מהינדרה מתחילה להניב פירות וסאנגיונג חוזרת למסלול.
מעמד חתימת ההסכם בין מהינדה לסאנגיונג
הקורנדו C, רכב השטח הקומפקטי החדש של סאנגיונג, נכנס בשעה טובה לייצור סדרתי. משלוח ראשון הכולל כ-450 רכבים עושה דרכו בימים אלו מדרום קוריאה אל עבר ספרד ובלגיה. בסאנגיונג תולים תקוות גדולות מאוד בקורנדו החדש ומקווים למכור כ-100,000 יחידות ממנו בכל שנה. בכיר בסאנגיונג צוטט: "אנחנו מתכננים להפעיל את קווי היצור שלנו בתפוקה מלאה ולייצר כ-250,000 מכוניות בשנה, 100,000 מתוכן יהיו קורנדו. כדי לעשות זאת אנחנו מתכננים להיכנס לשווקים חדשים, כדוגמת רוסיה, סין ודרום אמריקה". הצהרה רצינית, שמגיעה מיצרנית שמכרה בקושי 35,000 רכבים בשנת 2009.
השלדה האחודה החדשה של הקורנדו C תשמש בסיס לשני דגמים חדשים שנמצאים כעת בתכנון. הראשון, שיושק ככל הנראה לקראת סוף 2012, יהיה סופר-מיני מודרני עם מנוע בנזין קטן ובשלב מאוחר יותר מקווים בסאנגיונג להציג גם גרסה היברידית של הסופר-מיני החדשה. הדגם השני יהיה מקבוצת המשפחתיות הגדולות ("מנהלים") וישווק עם מנוע טורבו-דיזל. כמו כן, צפויות מתיחות פנים לקיירון ולרודיוס. הרקסטון לא יזכה ככל הנראה למתיחת פנים ויירד מפס הייצור.
הקורנדו החדש צפוי להגיע ארצה לקראת אמצע שנת 2011 וצפוי לקבל תמחור אטרקטיבי בהשוואה למתחרות (יונדאי IX35 וניסאן קשקאי).