תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי ולוסטר
  • יונדאי ולוסטר מתחדשת

    יונדאי ולוסטר

    יונדאי ולוסטר עוברת מתיחת פנים שמשאירה את העיצוב כמעט ללא שינוי אך מצמידה לדגם הטורבו תיבת הילוכים כפולת מצמדים

    • 22-01-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    בשקט בשקט, בלי הכרזות או הודעות גרנדיוזיות לעיתונות, יונדאי קוריאה השיקה מוקדם יותר את מתיחת הפנים ליונדאי ולוסטר. מבחינה עיצובית אין כאן שום שינוי מהותי או פורץ דרך, וטוב שכך, כי אין עוררין על כך שהולוסטר היא אחת המכוניות שמעניקות את יחס העיצוב לשקל הכי טוב השוק.

    השינויים שכן קיימים בעיצוב כוללים פנסי ערפל חדשים לדגם האטמוספרי, מסגרת כרום לגריל של דגם הטורבו, ועיצוב שונה במעט של הפנסים הקדמיים כמו גם חישוקים חדשים בשני הדגמים. את רוב השינויים עובר דגם הטורבו, והם מתרכזים בתא הנוסעים. שם ניתן למצוא מושבים, חגורות בטיחות וידיות אחיזה עם הדגשות בצבעים שונים, תפירה חדשה ועור מחורר להגה, ומערכת שמע איכותית יותר מבית Beats.

    יונדאי ולוסטר 2015

    הולוסטר טורבו מקבלת גם מערכת "ניהול צליל מנוע אקטיבי". שעפ"י היצרנית תאפשר לנהג לבחור מבין מספר מצבים של צליל פליטה. יונדאי לא הרחיבה יותר מדי במה מדובר, אבל אנחנו נוטים לחשוד שמדובר במערכת שמאפשרת להשמיע מספר סוגים של צלילי מנוע - בהתאם לסל"ד האמיתי של הרכב כמובן - מהרמקולים של מערכת הסטריאו, בדומה למה שקיים ברנו קליאו ספורט החדשה (אופציה שלא הדיעה לישראל).  

    כל השיפורים והעדכונים האלה הם נחמדים והכל, אבל גולת הכותרת היא תיבת ההילוכים החדשה של הולוסטר טורבו. בעוד הדגם הנוכחי נמכר עם תיבת שישה הילוכים פלנטרית מיושנת למדי, שנוטה לסרס את המנוע ולפגוע משמעותית בצריכת הדלק, הדגם המחודש מקבל תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמדים אותה היא תחלוק עם יונדאי i30 החדשה.

    יונדאי ולוסטר 2015

    יונדאי טרם הודיעה על תחילת שיווק מחוץ מקוריאה, אבל הדעה הרווחת ברשת מדברת על המחצית השניה של השנה. בתוך כך, מכלמוביל נמסר שטרם נקבע מועד לתחילת השיווק בישראל.

    dddd