תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה CR-V
  • הונדה CR-V המחודש נחשף רשמית

    הונדה CR-V

    הונדה חושפת את הפרטים המלאים אודות מתיחת הפנים לג'יפון שלה ומשלבת מערך מלא של אביזרי בטיחות אקטיביים

    • 20-01-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    בסוף חודש דצמבר האחרון סיפרנו לכם על מתיחת הפנים שעבר הונדה CR-V, כאשר במרכזה עמד מנוע טורבו דיזל חזק יותר, תיבת תשעה הילוכים אוטומטית, עמידה בתקן יורו6, ואיך לא, מערכת מולטימדיה חדשה. היום חושפת הונדה פרטים נוספים ומלאים אודות מתיחת הפנים של המכונית שצפוייה להיחשף לציבור בתערוכת ג'נבה במרץ הקרוב.

    לא נלאה אתכם (שוב) בפרטים על המנוע ותיבת ההילוכים החדשים, עליהם תוכלו לקרוא בידיעה הקודמת (הקישור בפסקה הראשונה), אלא נתמקד במידע החדש והמעניין - מערכות הבטיחות האקטיביות, שמסגלות ל-CR-V יכולות נהיגה כמעט עצמאית.

    הונדה CR-V 2015

    את החבילה, שתגיע ברמת הגימור Executive הבכירה, מכנה היצרנית Honda Sensing. היא כוללת שפע של תת-מערכות, ביניהן מערכת בקרת שיוט אקטיבית חכמה, שהונדה טוענת שהיא הראשונה מסוגה בעולם. המערכת עושה שימוש במצלמה ורדאר המותקנים בחזית המכונית ומזהים מכוניות אשר נוסעות בנתיבים הסמוכים. ברגע שהמערכת מזהה תנועה של הרכב לתוך נתיב הנסיעה של ה-CR-V היא מפעילה את הבלמים בעדינות ומאפשרת לו להשתלב. בכך פותרת הונדה את המכה המתקבלת בעת הפעלת הבלמים בבקרות שיוט אקטיביות נוכחיות.

    עוד מערכות שמגיעות עם חבילת הבטיחות הן זיהוי תמרורים, בלימה אוטומטית במהירויות עירוניות, התרעה על התנגשות חזיתית אפשרית, התרעה על תנועה חוצה בזמן נסיעה לאחור, התרעה על עצמים בשטח המת, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה ומעבר אוטומטי בין אורות מעבר לאורות דרך.

    הונדה CR-V 2015

    בנוסף, משלבת הונדה בחבילת Honda Sense מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה. בעזרת המערכת הזו, יחד עם בקרת השיוט האקטיבית, הופך ה-CR-V הלכה למעשה לרכב שיכול לנהוג כמעט לבד. עם זאת, אנחנו עדיין חושבים שלתת למכונית לנהוג לבד זה לא רעיון ממש טוב.

    dddd