תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיני
  • מיני קופר
  • מגה מיני: נחשפה מיני ג'ון קופר וורקס החדשה

    מיני קופר

    מיני חושפת את הגלגול החדש של מכונת הביצועים שלה ומבטיחה את המנוע החזק ביותר שאי פעם הותקן במכונית מתוצרתה

    • 15-12-2014
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    מעל לשנה מאז חשפה את הדור הנוכחי של המיני קופר, חושפת היצרנית את הגרסה הבכירה - מיני ג'ון קופר וורקס, ושמה לעצמה על הכוונת את הספורטיבית הקטנה של אאודי, ה-S1. הארסנל של המיני JCW נראה דומה מאוד לזה שבו משתמשת האאודי הקטנה וכולל מנוע טורבו עם הספק כמעט זהה ונתוני תאוצה דומים.

    מיני ג'ון קופר וורקס 2015 החדשה

    בחרטומה של הג'ון קופר וורקס שוכן מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו, שחברת האם, במוו, טוענת שהוא המנוע החזק ביותר שאי פעם הותקן במיני. הוא מפיק 231 כ"ס (זהה ל-S1) ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ (4.9 פחות), והוא מאיץ את המיני הספורטיבית מעמידה למאה קמ"ש תוך 6.3 שניות עם תיבת הילוכים ידנית לה שישה הילוכים (0.6 שניות איטי יותר מהאאודי). אך כאן, נכנס גם את אחד היתרונות הגדולים של המיני על פני הרטנה של אאודי - תיבה אוטומטית, גם היא בעלת שישה הילוכים, והיא אפילו מצליחה לקזז שתי עשיריות מזמן המיאוץ, מה שמביא אותה קרוב עוד יותר למתחרתה העיקרית.

    מיני ג'ון קופר וורקס 2015 החדשה

    במבט חטוף, נראה שגם רשימת האבזור של הג'ון קופר וורקס היא הארוכה ביותר שעשתה את דרכה לתוך דגם סדרתי של מיני. הרשימה הקצרה כוללת תצוגה עילית, חימום מושבים, מראה פנימית ומראות צד מתכהות אוטומטית, בקרת שיוט אקטיבית, מערכת חניה אוטומטית, ואפילו תאורת אווירה עם אפשרות לכיוון חופשי של צבע האור.

    מיני ג'ון קופר וורקס 2015 החדשה

    אבזור הבטיחות כולל גם הוא כל ואריאציה של ראשי תיבות שתוכלו לחשוב עליה. החל מ-EDLC שמספר על בקרת נעילת דיפרנציאל אלקטרונית, וכלה ב-DDC שאומר שתוכלו לבחור בבולמי זעזועים אדפטיביים בתוספת תשלום. כל אלה, לצד השינויים הרבים שעשתה מיני בשלדה (המגיבה יותר), במערכת המתלים (הקשיחים יותר), הבלמים (של ברמבו) וההיגוי (החשמלי), עומדים בבסיס ההצהרה של היצרנית על אין סוף שעות של כיף צרוף והנאה מנהיגה ברמות הגבוהות ביותר. האמת? היות ומדובר במיני, אנחנו נוטים להאמין.

    מיני ג'ון קופר וורקס 2015 החדשה

    מיני ג'ון קופר וורקס תהיה מוצגת לראווה על בימת תערוכת דטרויט שתיערך בינואר הקרוב, ואם להסתמך על נסיון העבר, היא ככל הנראה תגיע גם אלינו בשלב כזה או אחר.

    dddd