תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורשה
  • פורשה 911 (997)
  • פורשה 911GTS – כי לפעמים GT3 זה יותר מידי

    פורשה 911 (997)

    פורשה תשיק בתערוכת פריז את ה-GTS – דגם נוסף בסדרת ה-911 שימלא את החלל שבין הקאררה S ל-GT3.

    • 16-09-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    תערוכת הרכב של פריז, שתיפתח בסוף החודש, תהיה גדושה בהשקות של דגמים חדשים ומתיחות פנים. גם פורשה תצטרף לחגיגת ההשקות, ותציג בתערוכת פריז את ה-GTS, או בשמה המלא - 911 Carrera GTS. חזקה מהקאררה S הנוכחית (23 כ"ס יותר, ליתר דיוק) אך חלשה מה-GT3 הקרבית (27 כ"ס פחות), היא עתידה למלא את החלל המצומצם שבין השניים.

    המפרט הטכני יכלול מנוע בוקסר אטמוספרי בנפח 3.8 ליטרים, בהספק מרבי של 408 כ"ס ומומנט מרבי של כ-43 קג"מ שמתקבל ב-4200 סל"ד. מלבד תיבה ידנית עם שש יחסי העברה תשווק ה-GTS גם עם תיבה רובוטית כפולת מצמדים (PDK) בעלת שבעה יחסי העברה. אלו יספקו למכונית ביצועים מרשימים - זינוק מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות ומהירות מרבית של 306 קמ"ש. עם זאת, מדגישים בפורשה שהשיפור בביצועים לא בא על חשבון צריכת הדלק ופליטת המזהמים, אלו נשארו זהים לשל הקאררה S (9.8 קילומטרים לליטר בממוצע, 240 גרם של CO2 לקילומטר). התנהגות הכביש שופרה ע"י כיול מחדש של המתלים ושימוש בסרן האחורי הרחב של הגרסאות כפולות ההנעה.
    רשימת פריטי האבזור כוללת בין השאר גם חישוקי סגסוגת שחורים בקוטר 19 אינטש' מלפנים ומאחור, סט חצאיות בצבע שחור, ספויילרים אגרסיביים ותא נוסעים משודרג שרופד כמעט כולו בבד אלקנטרה שחור ואיכותי.

    שיווק ה-GTS באירופה יחל בדצמבר הקרוב, עם תג מחיר התחלתי של כ-95 אלף יורו לגרסת הקופה ו-100 אלף יורו לגרסת הקבריו. לארץ היא צפויה להגיע במהלך שנת 2011 ומחירה צפוי להיות באזור המיליון ₪, פלוס-מינוס. רוכשי ה-GTS המאושרים יזכו גם באפשרות להצטרף להדרכת נהיגה מתקדמת במרכז ההדרכה של פורשה בסילברסטון.

    911 GTS

    911 GTS

    dddd