ארבע שנים אחרי שהוצג, הדור השני של סיטרואן C4 עובר מתיחת פנים קלילה שנועדה להפוך אותו לאטרקטיבי יותר אל מול המתחרות, ובראשן פולקסווגן גולף, שעברו גם הן מקצי שיפורים, שדרוגים והצגות דורות חדשים בשנתיים האחרונות. במסגרת החידוש מקבלת המשפחתית הצרפתיה יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, שדרוג מקיף של רשימת אבזור הנוחות ומנוע שלושה צילינדרים חדש מוגדש טורבו אותו היא שואלת ממחסן החלפים של פיג'ו 308 החדשה.
בחוץ, השינוי מסתכם כאמור ביחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, אלה הראשונות זוכות לקבל תאורת יום מבוססת LED ונגיעות עיצוב בדמות פסי פלסטיק לבנים בעוד האחוריות מקבלות תאורת LED מלאה בעיצוב תלת המימד שנולד עם דגמי DS האחרונים. שאר העיצוב החיצוני נותר זהה כמעט לחלוטין, מלבד נגיעות כרום קטנות מסביב לפנסי הערפל שמשווים לה מראה מעט יוקרתי יותר.
רוב השינויים ב-C4 מתרכזים בתוך תא הנוסעים ובתא המנוע. תא הנוסעים זוכה לשדרוג של רשימת אבזור הנוחות והבטיחות, כאשר התוספות המשמעותיות ביותר שמקבלת המכונית הן כניסה והנעה ללא מפתח, גג זכוכית פנורמי, בלם יד אלקטרוני בכל הדגמים, מערכת לניטור עצמים בשטח המת של מראות הצד, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7 אינץ' ואשכול כפתורים מרכזי שטן ופשוט יותר. עם זאת, התוספת המעניינת ביותר בסיטרואן C4 המחודשת היא מושב הנהג, שיוצע עם אופציה לעיסוי. כן, עיסוי.
עם מתיחת הפנים, נפרדת סיטרואן ממנוע ה-1.6 ליטר הארכאי שלה ונכנסת לעידן הטורבו. ה-C4 המחודשת מקבלת את אותו מנוע שלושה צילינדרים עם 1.2 ליטר, מגדש טורבו, 130 כוחות סוס ו-23.4 קג"מ של מומנט, שהרשים אותנו מאוד במבחן שערכנו לפיג'ו 308. גם תיבת ה-AL4 יוצאת לגמלאות ומוחלפת גם היא באותה תיבת הילוכים שנמצאת ב-308, אוטומטית מסורתית עם שישה הילוכים, אותה מכנה סיטרואן EAT6, (ראשי תיבות של Efficient Automatic 6 Speed) שעשתה עבודתה נאמנה באותו מבחן ועזרה ל-308 להציג צריכת דלק מרשימה של 14.4 קילומטר לליטר.
אלינו תגיע סיטרואן C4 המחודשת במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה. טרם ידוע מה יעלה בגורלה של גרסת ה-1.6 טורבו.