תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו X6
  • החלה המכירה המוקדמת של במוו X6 בישראל. החל מ-590,000 ש"ח

    במוו X6

    דלק מוטורס מודיעה על תחילת המכירה המוקדמת של במוו X6 שיגיע מצויד בשלושה מנועים, שתי רמות גימור ושתי חבילות עיצוב אופציונליות

    • 08-12-2014
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    הדור השני של במוו X6 ינחת בישראל בתחילת 2015 והיבואנית, דלק מוטורס, מודיעה היום על תחילת המכירה המוקדמת. רכב השטח הספורטיבי, שפתח בשנת 2008 קטגוריה משלו זכה עם השנים להיות אחד הרכבים המזוהים ביותר של היצרנית הבווארית וצבר פופולריות מרשימה בקרב לקוחות שרצו את תנוחת הישיבה הגבוהה ולא היו מוכנים להתפשר על עיצוב ספורטיבי. בשלב זה נשאר ה-X6 לבדו בקטגוריה, אך ככל הנראה זה ישתנה ממש בקרוב, כאשר מרצדס תציג את ה-GLE קופה - שנחשף עד כה רק כקונספט.

    במוו X6 2015 החדש

    הדור השני של ה-X6 שומר על המתכון שהפך את הדגם המקורי להצלחה שהתבטאה בכחצי מיליון מכירות על פני שבע השנים מאז הושק, כאשר 500 עותקים ממנו עלו לכבישי ישראל מאז הושק כאן בשנת 2009. העיצוב הוא עדכון עדין של זה המקורי והוא מתבטא בעיקר בחזית חדשה וגופי תאורה קדמיים ואחוריים מחודשים. גם המידות לא השתנו משמעותית, והן עומדות על 491 סנטימטרים לאורך (צמיחה של 32 מ"מ), 199 סנטימטרים לרוחב (גדילה של 4 מ"מ), וגובה של 172 סנטימטרים (צמיחה של 12 מ"מ). דווקא בסיס הגלגלים התקצר מעט ועומד כעת על 299 סנטימטרים (2 מ"מ פחות מבדגם היוצא). תא המטען צמח רק ב-10 ליטרים סימליים ונפחו עומד כעת על 580 ליטר.

    במוו X6 2015 החדש

    היצע המנועים כולל בשלב זה שלוש יחידות כח, שני מנועי טורבו דיזל ואחד טורבו בנזין. כולם יגיעו בשילוב עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים וכמובן מערכת הנעה כפולה שתאפשר יכולות שטח מסויימות.

    המנוע הראשון, שמותקן בגרסת 30d הוא מנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים המפיק 258 כוחות סוס ומומנט של 57.1 קג"מ לצד צריכת דלק מרשימה של 16.7 ק"מ לליטר בלבד. המנוע השני, שיגיע בגרסת 50d, גם הוא מנוע טורבו דיזל בנפח דומה אך כאן עם שלושה מגדשי טורבו. התוצאה היא 381 כוחות סוס ומומנט מפלצתי של 75.4 קג"מ שמושג כבר ב-2,000 סל"ד. גם כאן צריכת הדלק לא רעה בכלל, ועומדת על 15.2 ק"מ לליטר.

    המנוע השלישי, וזה שיהווה את פסגת ההיצע בשלב זה - עד להגעת ה-X6M בכל אופן - מגיע בגרסת 50i והוא מנוע בנזין שמונה צילינדרים בנפח כולל של 4.4 ליטרים שעושה גם הוא שימוש במגדשי טורבו בטכנולוגיית TwinPower של במוו. הנתונים של מנוע זה עומדים על 450 כוחות סוס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ. צריכת הדלק של מנוע זה מעט פחות מרשימה, ועומדת על 10.2 ק"מ לליטר, אבל אנחנו מוכנים לסלוח ל, בעיקר הודות לנתון ההאצה שעומד על 4.8 שניות מאפס למאה קמ"ש.

    במוו X6 2015 החדש

    ה-X6 החדש ישווק בשתי רמות גימור, כאשר רק גרסת 30d תוצע בשתיהן, בעוד שתי הגרסאות האחרות ישווקו בשלב זה רק ברמת הגימור הגבוהה. רמת הכניסה, ספורט שמה, כוללת בין היתר מצלמת רוורס, מערכת Stop&Start, חישוקי 19 אינץ', בורר מצבי נהיגה, סגירת וואקום לדלתות, מערכת מולטימדיה הכוללת את ממשק השליטה iDrive Touch אשר שולט על מסך בגודל 10.25 אינץ', זכרון פנימי של 20 ג'יגה בייט לאחסון מדיה, שמשות כהות, מושבים חשמליים עם ריפודי עור, בקרת אקלים מפוצלת ועוד. בנוסף לכל אלה, רמת אבזור Luxury הבכירה מוסיפה גם פנסי ערפל מבוססי נורות LED, חישוקי 20 אינץ', מושבים ייחודיים ומערך מצלמות הקפי.

    מלבד רמות הגימור, מציעה דלק מוטורס לרוכשים לבחור אחת משתי חבילות עיצוב אופציונליות: M Sport או Pure Extravagance שכוללת פגושים, ומושבים בעיצוב שונה ונגיעות עיצוביות מגוונות בתא הנוסעים.

    למפרט הטכני המלא של במוו X6 החדש.

    במוו X6 2015 החדש

    במוו X6 החדש - דגמים ומחירים:

    X6 xDrive30d דיזל 3.0 ליטרים אוטומט ספורט - החל מ-590,000 ש"ח
    X6 xDrive30d דיזל 3.0 ליטרים אוטומט Luxury - החל מ-650,000 ש"ח
    X6 xDrive50i בנזין 4.4 ליטרים אוטומט Luxury - החל מ-820,000 ש"ח
    X6 xDrive50d דיזל 3.0 ליטרים אוטומט Luxury - החל מ-840,000 ש"ח

    dddd