תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי ויטארה
  • סוזוקי – שישה דגמים חדשים עד 2017

    סוזוקי ויטארה

    סוזוקי תשדרג בשנים הקרובות את מבחר הדגמים האירופאי שלה עם שישה דגמים חדשים.

    • 02-12-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    משהו קורה אצל יצרנית הרכב היפאנית הקטנה סוזוקי ונראה שהיא מתעוררת לאחרונה לאחר תרדמת ארוכה. בסוזוקי מתכננים חידוש משמעותי למדי של היצע הדגמים האירופאיים שלהם, היצע מצומצם למדי שכולל כיום ארבעה דגמים עיקריים – האלטו העירונית הקטנה, הקרוסאובר (או SX4 S-Cross כפי שהוא מכונה בחו"ל), הגרנד-ויטרה והג'ימיני הקשוח. מתוך כל אלו, רק דגם אחד התחדש לאחרונה – הקרוסאובר – שהוצג בתחילת שנת 2013.

    כעת מתכננים בסוזוקי חידוש משמעותי להיצע הדגמים שלהם, שיתחיל כבר בשנה הקרובה. הדגם החדש הראשון שכבר נחשף ויגיע בקרוב לשיווק סדרתי (גם בישראל) הוא סוזוקי ויטרה החדש. מדובר בג'יפון עירוני ואופנתי שיתחרה ברכבים כמו ניסאן ג'וק או אופל מוקה. אל הויטרה תצטרף במהלך שנת 2015 גם הסלריו, שתחליף בהדרגה את האלטו ואת הספלאש המתיישנות.

    סוזוקי ויטרה

    ומה לגבי 2016? שם מתכננת לנו סוזוקי שתי הפתעות נוספות. שני הדגמים החדשים של סוזוקי ייחשפו במהלך שנת 2015 לקראת שיווקם במהלך שנת 2016. הראשון מבין השניים יהיה סופר-מיני קומפקטית נוספת שתשב לצידה של הסוויפט אך תהיה גדולה ומרווחת ממנה. המכונית החדשה תציע תנוחת ישיבה גבוהה משל הסוויפט אך תהיה קלה ממנה בכ-90 קילוגרמים. היא תיחשף במלואה בתחילת שנת 2015 ושיווקה יחל כשנה מאוחר יותר.

    הבאה בתור תהיה גרסה משודרגת ומעוצבת של הסלריו. בניגוד לסלריו, שעוצבה בצורה פשוטה למדי תוך דגש על הפשטות המסורתית, הדגם הנוסף יתמקד פחות בשימושיות ויותר בעיצוב. ככל הנראה, יהיה מדובר במעיין ג'יפון עירוני קטן במיוחד, שייצור תת קטגוריה שתתמקם מתחת לויטרה ולג'וק בגודל ובמחיר.

    סוזוקי סלריו

    ומה הלאה לעבר 2017? אז מתכננת סוזוקי שני דגמים חדשים נוספים, אך במקרה שלהם רב עדיין הנסתר על הגלוי. הראשון הוא מחליפו של סוזוקי ג'ימיני הוותיק, שהוצג כבר ב-1998. הדגם החדש צפוי לשמור על מסורת השטח של הג'ימיני ויהיה המשך ישיר שלו, אך ככל הנראה יאבד את מבנה שלדת הסולם המסורתי שלו לטובת מרכב מודרני יותר. מיד לאחריו, תציג סוזוקי את הדור הבא של הסופר-מיני המצליחה שלה, הסוויפט, שיוצג גם הוא במהלך שנת 2016 לקראת השקה ב-2017. בשלב זה אין פרטים נוספים אודות הדור הבא של הסוויפט, מלבד העובדה שבסוזוקי מתכננים להציג הפעם גרסת ספורט קרבית וחזקה מבעבר של הסוויפט-ספורט.

    סוזוקי ג'ימיני 2015

    dddd