תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן נוט
  • ניסאן נוט החדש בישראל

    ניסאן נוט

    הנוט החדש נוחת בישראל, כמעט שנתיים לאחר שנחשף לראשונה. יגיע עם מנוע הבנזין מוגדש העל החדש של ניסאן וגיר אוטומטי רציף.

    • 26-10-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    הדור השני של המיקרו-וואן הקומפקטי ניסאן נוט נוחת בימים אלו בישראל. הנוט הוא אחד מהרכבים האחרונים שנותרו באולם התצוגה של ניסאן מה"דור הקודם" של דגמי היצרנית. כעת, כמה שבועות לאחר שהשיקה קרסו מוטורס את ניסאן קשקאי החדש בישראל וכמה חודשים לפני שמגיעה ארצה המשפחתית החדשה ניסאן פולסאר, נוחת כאן הנוט המחודש. הוא מגיע אלינו באיחור רב, יותר משנתיים לאחר שתמונות ראשונות שלו פורסמו לראשונה על ידי היצרנית, אבל הוא לא היחיד. גם אופל מריבה CrossVan הגיע ארצה לאחרונה באיחור דומה ובקרסו מוטורס, כמו באופל ישראל, יוכלו לנסות ולמתג את הנוט כאלטרנטיבה זולה יותר למשפחתיות היקרות שהם משווקים כיום.

    ניסאן נוט החדש

    הדור החדש של ניסאן נוט עבר מהפכה בכל הקשור לעיצוב והוא כבר לא נראה כמו מיניוואן קטן אלא יותר כמו מכונית סופר-מיני מוגדלת. מדובר במהפכה שהיא עיצובית בעיקרה, שכן המידות של הנוט החדש נותרו כמעט ללא שינוי לעומת אלו של הדור היוצא. האורך נותר על 410 סנטימטרים, הרוחב על 169.5 סנטימטרים ורק הגובה קוצץ בכ-2 סנטימטרים והוא עומד כעת על 153 סנטימטרים. נפח תא המטען נא בין 295 ל-411 ליטרים בהתאם למצב המושבים והמדף התחתון.

    לישראל יגיע הנוט החדש עם מנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.2 ליטרים המצויד במגדש על (DIG-S). מדובר במנוע חדש לחלוטין בהיצע המנועים של היצרנית בישראל, אך הוא עתיד לשמש כמה וכמה דגמים נוספים שתשיק בקרוב היצרנית בישראל, כולל הפולסאר והג'וק המעודכן. למנוע זה הספק מרבי של 98 כוחות סוס והוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (CVT). נתוני הביצועים הרשמיים מספרים על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-12.6 שניות וצריכת דלק ממוצעת של כ-19.6 קילומטרים לליטר.

    ניסאן נוט החדש

    לישראל יגיע ניסאן נוט החדש בשלוש רמות אבזור - אסנטה, אסנטה ספורט ואסנטה פלוס. רמת הגימור הבסיסית אסנטה כוללת בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור לחץ אוויר נמוך בגלגלים  (TPMS), עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש', פנסי ערפל קדמיים, חיישני גשם ותאורה, בקרת אקלים, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות' ומערכת Start&Stop.

    גרסת האסנטה ספורט תציע בנוסף לכל אלו עיצוב חזית ספורטיבי יותר הכולל פנסי חזית מושחרים, גריל קדמי גדול יותר, חישוקי סגסוגת בעיצוב שונה, ספוילר אחורי וגלגל הגה בעיצוב ספורטיבי.
    גרסת האסנטה פלוס תוסיף לגרסת האסנטה הרגילה גם גג שמש פנוראמי, מערכת שמע משודרגת (Nissan Connect), הנעה בעזרת כפתור וכניסה ללא מפתח.

    ניסאן נוט החדש - מפרט טכני להורדה

    מחירים:
    ניסאן נוט אסנטה - 110 אלף ש"ח
    ניסאן נוט אסנטה ספורט - 115 אלף ש"ח
    ניסאן נוט אסנטה פלוס - 120 אלף ש"ח
    בתקופת ההשקה תינתן הנחה של 6,000 ש"ח מהמחירים הנקובים לחברי מועדון "חבר".

    ניסאן נוט החדש

    dddd