תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף ספורטסוואן
  • פולקסווגן גולף ספורטסוואן בישראל

    פולקסווגן גולף ספורטסוואן

    מחליפו של הגולף פלוס מגיע לישראל. פולקסווגן גולף ספורטסוואן מגיע ארצה בגרסת בנזין ועם מחיר שיחל ב-155 אלף ש"ח.

    • 07-10-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    פולקסווגן ספורטסוואן, מחליפו של הגולף פלוס, מגיע בימים אלו לישראל. הספורטסוואן נחשף לראשונה לפני כשנה כקונספט מוכן כמעט לייצור ושיווקו בישראל יחל בימים הקרובים. מדובר במיניוואן קומפקטי שבנוי על בסיס פולקסוווגן גולף החדשה (דור שביעי) וכמו רכבים רבים בקבוצת פולקסווגן הוא עושה שימוש בפלטפורמת ה-MQB של היצרנית.

    בניגוד למיניוואן אירופאיים אחרים, כמו סיטרואן C4 פיקאסו או רנו גרנד-סניק, הספורטסוואן אינו מציע 7 מקומות ישיבה אלא מסתפק ב-5 מקומות ישיבה בלבד. קטגוריה זו, של מיניוואן קומפקטיים עם 5 מושבים בלבד, אינה זוכה בישראל להצלחה גדולה במיוחד ולמעשה גם היצרנים האירופאיים האחרים שניסו לשווק רכבים מתחרים נכשלו עד כה כישלון חרוץ. בלובינסקי הפסיקו לייבא ארצה את גרסאות ה-5 מושבים של ה-C4 פיקאסו כשנה לאחר השקתו של הדגם ולקרסו מוטורס לקח כמעט 3 שנים למכור את מלאי הרנו סניק מודל 2011 שהביאו ארצה.

    פולקסווגן גולף ספורסוואן

    פולקסווגן גולף ספורטסוואן יגיע ארצה כשהוא מצויד במנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין (TSI) המוכר של היצרנית. למנוע זה הספק מרבי של 110 כוחות סוס והוא משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם שבעה הילוכים. נתוני היצרן של פולקסווגן מבטיחים זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.7 וצריכת דלק ממוצעת של כ-20 קילומטרים לליטר.

    הספורטסוואן גדול מהגרסה הרגילה של הגולף עם אורך כללי של 434 סנטימטרים (לעומת 425 בגולף) וגובה של 160 סנטימטרים (לעומת 145 בגולף). גם נפח תא המטען יהיה גדול יותר וינוע בין 500 ל-590 ליטרים, בהתאם למיקום המושבים האחוריים, שנעים על מסילה קדימה-אחורה. לאחר קיפול המושבים יגדל נפחו של תא המטען לכדי 1,520 ליטרים.

    פולקסווגן גולף ספורטסוואן

    פולקסווגן גולף ספורטסוואן ישווק בישראל בשתי רמות גימור, Trendline ו-Vision. שתי רמות האבזור כוללות 7 כריות אוויר, מערכת לבלימת הרכב אחרי תאונה, בלם יד חשמלי עם AutoHold, מערכת מולטימדיה מקורית, דיבורית בלוטות', בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ופנסי ערפל קדמיים עם תאורת עזר בפניה.
    גרסת ה-Vision תוסיף לכל אלו גם חישוקי סגסוגת, פסי גג בצבע כסף ומערכת להתראה על רכבים בשטחים המתים.

    מחירו של הדגם יחל ב-155 אלף ₪ לגרסת ה-Trendline או 166 אלף ₪ לגרסת ה-Vision.

    פולקסווגן גולף ספורטסוואן - מפרט טכני מלא

    פולקסווגן גולף ספורטסוואן

    dddd