תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה CR-V
  • הונדה CR-V – מתיחת פנים לשנת 2015

    הונדה CR-V

    הונדה מעדכנת את רכב הפנאי CR-V עם מתיחת פנים קלה לשנת 2015. החידוש העיקרי הוא מנוע דיזל מודרני שאינו רלוונטי כנראה לישראל.

    • 03-10-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    הונדה CR-V, רכב הפנאי הבינוני בגודלו של הונדה, מתחדש עם מתיחת פנים לשנת 2015. מדובר באחד מהדגמים החשובים ביותר של היצרנית, בעיקר בשוק האמריקאי או האירופאי (אך קצת פחות בשוק הישראלי), מה שמסביר אולי את מתיחת הפנים המוקדמת למדי שהוא מקבל, כשנתיים בלבד לאחר שהוצג בגרסתו האירופאית הנוכחית. מתיחת הפנים הזו מצטרפת אל שלל דגמים חדשים ומחודשים שמשיקה הונדה באותה תערוכת רכב בעבור השוק האירופאי – הג'אז החדשה, רכב הפנאי הקטן HR-V, הונדה סיוויק מעודכנת (מתיחת פנים קלה), סיוויק ספורט וסיוויק טייפ R. עם שלל הדגמים החדשים והמחודשים הללו בעבור אירופה, נראה שבהונדה מתכננים לכבוש מחדש את השוק האירופאי לאחר כמה שנים ארוכות של תרדמת עם מעט דגמים חדשים.

    הונדה CR-V 2015

    החידוש החשוב ביותר של הונדה CR-V לשנת 2015 מסתתר מתחת למכסה המנוע ולצערנו הרב הוא כנראה אינו רלוונטי לשוק הישראלי. מדובר במנוע טורבו-דיזל צנום נפח שיציע צריכת דלק נמוכה במיוחד ואף ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה. מדובר במנוע טורבו-דיזל חדש בנפח של 1.6 ליטרים שיציע הספק מרבי של 160 כוחות סוס וישודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם 9 הילוכים. המנוע החדש יחליף את מנוע ה-2.2 ליטרים טורבו-דיזל הנוכחי של ה-CR-V, שיוצא לגמלאות.

    לצערנו הרב, גרסת הבנזין האירופאית של ה-CR-V לא תקבל את תיבת ההילוכים החדשה ותמשיך להשתמש בתיבת הילוכים אוטומטית עם 5 הילוכים. גרסה זו מצוידת במנוע בנזין בנפח של 2.0 ליטרים המפיק 155 כוחות סוס.

    הונדה CR-V המעודכן לשנת 2015 מציג גם כמה שינויים עיצוביים קלים לעומת הדגם היוצא. חזית הרכב מתעדכנת עם עיצוב חדש הכולל פנסים חדשים, גריל קדמי חדש, פנסי ערפל חדשים ופגוש קדמי חדש. מאחור ניתן לזהות שינויים קלים ליחידות התאורה האחוריות וכן תוספת של פלסטיק כסוף לפגוש האחורי. תמונות של תא הנוסעים לא נחשפו בשלב זה אך ככל הנראה הוא לא יציג שינויים משמעותיים לעומת הדגם הנוכחי.

    ה-CR-V החדש יגיע לשווקים באירופה ברבעון הראשון של שנת 2015 ואלינו הוא צפוי להגיע כמה חודשים מאוחר יותר.

    הונדה CR-V 2015

    dddd