תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ג'יפ
  • ג'יפ צ'ירוקי
  • ג'יפ צ'ירוקי החדש בישראל

    ג'יפ צ'ירוקי

    ג'יפ צ'ירוקי החדש מגיע לישראל, עם מנוע V6 בנזין בנפח של 3.2 ליטרים ואופציה למערכת הנעה כפולה עם הילוך כוח. מחיר החל מ-270 אלף ש"ח.

    • 16-09-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתחת לשם ג'יפ צ'ירוקי מסתתר אחד מהדגמים היותר חשובים שהשיקה ג'יפ בישראל בשנים האחרונות. מדובר בדגם הראשון שמציגה ג'יפ תחת כנפיה של פיאט, שרכשה את קבוצת קרייזלר באמצע שנת 2011. כתוצאה מכך מתחת לסמל האמריקאי של ג'יפ מסתתרת בכלל פלטפורמה של רכב כביש, שפותחה ביחד עם פיאט. אם הרעיון הזה נראה לכם מוכר זה כנראה בגלל ג'יפ רנגייד, אחיו הקטן של הצ'ירוקי שפותח גם הוא בשיתוף פעולה עם פיאט עליו יתבסס פיאט 500X שייחשף בחודש הבא. הצ'ירוקי יחליף את הליברטי בהיצע הדגמים של היצרנית, רכב שלא זכה להצלחה רבה בישראל או בעולם. יש לנו הרגשה שהצ'ירוקי המעוצב והנאה יצליח הרבה יותר ויש לנו גם הרגשה שבקבוצת פיאט די בונים על הצלחתו של הצ'ירוקי החדש.

    ג'יפ צ'ירוקי החדש

    ג'יפ צ'ירוקי הוא רכב פנאי שטח בינוני במידותיו המתהדר באורך כולל של 462 סנטימטרים ובסיס הגלגלים הוא באורך של 270 או 272 סנטימטרים (בהתאם לדגם), מידות הקצרות במעט מאלו של יונדאי סנטה-פה. נפח תא המטען מרשים למדי ועומד על 824 ליטרים לפני קיפול המושבים (או 1,554 ליטרים לאחר מכן), מה שהופך אותו לגדול משמעותית אפילו מזה של רוב רכבי הסטיישן הגדולים.

    לארץ הוא יגיע בשידוך למנוע ה-V6 בנזין Pentastar שנפחו 3.2 ליטרים והספקו המרבי הוא 271 כוחות סוס. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים ולמערכת הנעה כפולה בעלת 4 מצבי פעולה – אוטומטי, שלג, ספורט וחול/בוץ. כאופציה תוצע גרסה מתקדמת יותר של אותה המערכת (Active Drive II) שכוללת גם הילוך כוח ובקרת ירידה במדרון. כאופציה נוספת תוצע גרסה עוד יותר מתקדמת של מערכת ההנעה הכפולה (Active Drive Lock) הכוללת גם נעילת דיפרנציאל אחורי, מערכת להתאמת המהירות לתנאי השטח, תוספת של שני סנטימטרים למרווח הגחון ומיגון גחון מקורי.

    ג'יפ צ'ירוקי החדש - מפרט טכני

    ג'יפ צ'ירוקי החדש

    רשימת האבזור הבטיחותי של ג'יפ צ'ירוקי החדש כוללת 7 כריות אוויר, עיגונים למושב בטיחות ISOFIX, בקרת יציבות, התראה על  לחץ אוויר נמוך בגלגלים, מראה פנימית מתכהה חשמלית וסיוע לזינוק בעליה.

    גרסת הכניסה (Longitude) תכלול גם חיישני אורות ומגבים, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש', קיפול מראות חשמלי, חלונות אחוריים כהים, מושב נהג חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לטלפון חכם, מערכת מולטימדיה Uconnect, דיבורית בלוטות', שקע חשמלי 230 וולט, בקרת אקלים מפוצלת ובקרת שיוט. מחירה של גרסה זו יעמוד על 270 אלף ₪.

    גרסת ה-Trailhawk תציע את מערכת ההנעה הכפולה הבכירה ותהיה למעשה זו שמיועדת בעיקר לנסיעות שטח. גרסה זו כוללת מלבד מערכת ה-Active Drive Lock, מיגון הגחון ונעילת הדיפרנציאל גם פגושים בעיצוב שונה, גג שמש פנורמי וחימום למושבים הקדמיים. מחירה של גרסה זו יעמוד על 310 אלף ₪.

    גרסת ה-Limited הבכירה תצויד במערכת ההנעה הכפולה האמצעית (Active Drive II) ובנוסף גם פנסי קסנון עם מתזים, מצלמת רוורס וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש'. מחירה של גרסה זו יעמוד על 320 אלף ₪.

    ג'יפ צ'ירוקי החדש

    dddd