תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה יאריס
  • טויוטה יאריס
  • טויוטה יאריס
  • טויוטה יאריס המחודשת בישראל

    טויוטה יאריס

    מתיחת הפנים של טויוטה יאריס מגיעה לישראל עם הבטחה לשיפור בהתנהגות הכביש, צריכת הדלק והאיכות הכללית. המחיר נותר ללא שינוי משמעותי.

    • 07-09-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    מתיחת הפנים שעברה טויוטה יאריס מגיעה בימים אלו לישראל. היאריס הקטנה היא אחת מהמכוניות החשובות ביותר של המותג בישראל ולמעשה מדובר בדגם השני הנמכר ביותר של טויוטה בישראל. כ-24 אלף יאריסים נמכרו בישראל מאז השקתו של הדגם הראשון בסוף שנות ה-90, כ-80 אחוז מתוכם נמכרו לשוק הפרטי ולא לציי רכב. לאור מספרים אלו קל להבין מדוע טויוטה השקיעה כ-85 מיליון יורו במתיחת הפנים הנוכחית של הדגם, שנועדה לסייע לו לשמור על קצב מכירות נאה גם במהלך שנת 2015, שנה בה יושקו בארץ כמה וכמה מתחרים חדשים כמו יונדאי i20 החדשה או אופל קורסה החדשה.

    לדברי היבואנית מתיחת הפנים כוללת מלבד השינויים הקוסמטיים הברורים גם כמה שינויים מכאניים. בין היתר הוספו 36 ריתוכים חדשים לשלדה, הוחלפו בולמי הזעזועים ובוצע כיול מחדש להגה הכוח החשמלי – במטרה לשפר את התנהגות הכביש של הדגם המחודש. גם בתוך את הנוסעים בוצעו מספר שינויים ושדרוגים, ביניהם גם שדרוג של מסך המולטימדיה המקורי מגודל של 6.1 ל-7 אינטש' והוספה של מערכת ה-Mirror Link המאפשרת שיקוף של הטלפון הנייד אל מסך המולטימדיה.

    טויוטה יאריס החדשה

    היצע המנועים של טויוטה יאריס החדשה יישאר ללא שינוי משמעותי. הדגם ישווק בשתי גרסאות עיקריות – גרסת בנזין רגילה וגרסה היברידית. לגרסת הבנזין מנוע בנפח 1.3 ליטר שהספקו המרבי הוא 99 כוחות סוס. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית-רציפה, כאשר שני הדגמים יציגו שיפור קל בצריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן שתעמוד כעת של 19.6 קילומטרים לליטר.

    הגרסה ההיברידית תעשה שימוש במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר שהספקו המרבי הוא 75 כוחות סוס, אליו ישודך מנוע עזר חשמלי בהספק מרבי של 61 כוחות סוס. שניהם יפיקו הספק מרבי משולב של 99 כוחות סוס וישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הגרסה ההיברידית תציע על פי נתוני היצרן צריכת דלק עירונית של למעלה מ-30 קילומטרים לליטר וצריכת דלק ממוצעת של כ-27.8 קילומטרים לליטר.

    טויוטה יאריס החדשה - מפרט טכני מלא

    טויוטה יאריס החדשה

    במסגרת מתיחת הפנים תגיע ארצה טויוטה יאריס בגרסה חדשה, שתהיה מעוצבת ומאובזרת יותר מהגרסאות שהוצעו עד כה. מדובר בהמשך ישיר של גרסת ה-Trend ששווקה כאן בתחילת השנה, לדברי טויוטה בהצלחה חסרת תקדים. הגרסה הבכירה החדשה תכונה Sky והיא תכלול גג זכוכית פנוראמי, חלונות אחוריים כהים, פנסי ערפל קדמיים וחישוקי סגסוגת קלה.

    כל אלו יצטרפו אל רשימת האבזור שכוללת רמת האבזור הסטנדרטית Style שכוללת תאורת DRL מבוססת LED, מערכת מולטימדיה עם Mirror Link, שבע כריות אוויר וחיישני לחץ אוויר בגלגלים. רמת האבזור הבסיסית ביותר SOL תסתפק במערכת שמע פשוטה יותר (ללא מולטימדיה) ובפנסי DRL רגילים ללא LED.

    מחירים:
    1.3 ליטר SOL ידני – 90 אלף ₪
    1.3 ליטר SOL אוטומט – 102 אלף ₪
    1.3 ליטר STYLE אוטומט – 104.5 אלף ₪
    1.3 ליטר SKY אוטומט – 108 אלף ₪
    1.5 ליטר היברידי אוטומט – 117.5 אלף ₪

    טויוטה יאריס החדשה

    dddd