תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אינפיניטי
  • אינפיניטי Q70
  • אינפיניטי Q70 – מתיחת פנים לשנת 2015

    אינפיניטי Q70

    אינפיניטי Q70 מתעדכנת עם מתיחת פנים לשנת 2015 ומקבלת גרסת דיזל חדשה. ואצלנו? חכו בסבלנות, רק עכשיו משיקים את הדגם הישן.

    • 03-09-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    תמונות ראשונות של אינפיניטי Q70 המעודכנת פורסמו הבוקר, לקראת השקתו של הדגם בתערוכת הרכב של פריז. לא ברור אם מדובר בהפתעה בעבור קרסו מוטורס, יבואנית אינפיניטי לישראל, או שסתם מדובר בעיתוי אומלל. רק ביום ראשון האחרון השיקה קרסו את ה-Q70 בישראל, בגרסת הבנזין ובגרסה היברידית חדשה. כעת מכריזה היצרנית כי בחודש דצמבר הקרוב תחל לשווק את הדגם המחודש של ה-Q70 באירופה, לאחר שכבר עודכן בשווקים שבצפון אמריקה. אין זאת הפעם הראשונה שבקרסו מתעקשים להשיק בישראל דגם רגע לפני החלפתו. גם ניסאן מקסימה, שהגיעה לאחרונה לישראל, מושקת בארץ חודשים מספר לפני שמוצגת מחליפתה.

    אינפיניטי Q70 2015

    מתיחת הפנים של אינפיניטי Q70 כוללת בראש ובראשונה מספר עדכונים קוסמטיים. עיצוב החזית הפך דומה יותר לזה של ה-Q50 הקטנה והצעירה ממנה עם פגוש, יחידות תאורה וגריל קדמי בעיצוב חדש לחלוטין. תאורת DRL מבוססת LED הפכה לסטנדרט באיחור לא ממש אופנתי, כשה-LED הגיע גם אל יחידות התאורה האחוריות שחודשו אף הן.

    בתוך תא הנוסעים (שתמונותיו לא פורסמו) מבטיחה אינפיניטי שיפור משמעותי בבידוד הרעשים בזכות תוספת של חומרי בידוד בנקודות קריטיות. מערך המתלים כויל מחדש וכעת הוא אמור לספק נוחות נסיעה טובה מבעבר. בנוסף מבטיחה אינפיניטי תוספת של שקעי כוח 12 וולט ותאי אכסון בתא הנוסעים.

    אינפיניטי Q70 2015

    חידוש חשוב נוסף שמציגה אינפיניטי Q70, לפחות בעבור השוק האירופאי, הוא מנוע טורבו-דיזל חדש שמצטרף להיצע המנועים. מדובר במנוע 2.2 ליטרים שמקורו במרצדס, הספקו המרבי הוא 167 כוחות סוס והוא מפיק מומנט מרבי של כ-41 קג"מ. באינפיניטי לא מציינים בשלב זה את נתוני הביצועים או צריכת הדלק הרשמיים אך מבטיחים כי מדובר במנוע גמיש וחסכוני למדי.

    בנוסף מעדכנת אינפיניטי את הגרסה ההיברידית של ה-Q70 עם מספר שינויי תוכנה וכמה עדכונים מכאניים קלים למנוע ה-V6 בנזין 3.5 ליטרים. לדברי אינפיניטי שינויים אלו יפחיתו את ההפסדים המכאניים בתוך המנוע, ישפרו את טווח הנסיעה החשמלי וישפרו את נצילות המערכת החשמלית בזמן שיוט בכבישים מהירים.

    אינפיניטי Q70 2015

    dddd