תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי i20
  • יונדאי i20 החדשה בתמונות רשמיות ראשונות

    יונדאי i20

    יונדאי i20 נחשפת בתמונות רשמיות ראשונות, לקראת השקתה הרשמית ב-2015. תציע מרווח פנים משופר ותא נוסעים מאובזר מבעבר.

    • 11-08-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    תמונות רשמיות ראשונות של יונדאי i20 החדשה, הדור השני למכונית הסופר-מיני הקומפקטית מבית יונדאי, נחשפות לראשונה. לאחר שבשבוע שעבר חשפה יונדאי איורים ראשונים של הדגם ולאחר שמספר תמונות ריגול צפו להם ברחבי הרשת, חושפת יונדאי את המכונית החדשה באופן רשמי וזאת כמה שבועות לפני חשיפתה המלאה בתערוכת הרכב של פריז שתיפתח בתחילת אוקטובר. ה-i20 הנוכחית היא אחת מהמכוניות החשובות והנמכרות ביותר של יונדאי באירופה והיא משווקת מאז שנת 2008 (בישראל כמודל 2009 ואילך), לאחר שהחליפה את היונדאי גטס.

    יונדאי i20 החדשה

    הדור החדש של יונדאי i20 פותח לדברי היצרנית באירופה ובמיוחד בעבור הלקוח האירופאי, תוך מתן דגש לשלושה סעיפים מרכזיים – מרווח פנים, אבזור מתקדם ועיצוב מודרני. בשלושת המקרים מדובר בנקודות תורפה של הדגם היוצא, שבהחלט יש מקום לשפר בדגם היוצא. אל נקודת תורפה נוספת של הדגם הנוכחי, היצע המנועים המיושן עם תיבת ההילוכים האוטומטית המיושנת, ביונדאי לא מתייחסים בשלב זה ונותר לנו להמשיך ולקוות כי גם הוא ישודרג במהלך החלפת הדגם.

    הדגם החדש יתבסס על פלטפורמה חדשה שתציע בסיס גלגלים ארוך מבעבר, עם תוספת של כ-4.5 סנטימטרים (257 סנטימטרים בסך הכל). האורך הכללי של המכונית יעמוד על 403.5 סנטימטרים, תוספת של 9.5 סנטימטרים. לדברי יונדאי המושב האחורי של הדגם החדש יציע את מרווח הברכיים הטוב ביותר בקטגוריה. גם נפח תא המטען צפוי להיות נדיב למדי ולעמוד על כ-320 ליטרים.

    יונדאי i20 החדשה

    תא הנוסעים של יונדאי i20 החדשה טרם נחשף בתמונות מלאות אך על פי הודעת היצרנית הוא צפוי להיות מודרני מבעבר ועיצובו יתבסס על תא הנוסעים של יונדאי i10 החדשה. מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני, מצלמת רוורס, תאורת DRL מבוססת LED ומאותתי LED צפויים להיות חלק מרמת האבזור הסטנדרטית של כל הדגמים. גג שמש פנורמי, חישוקי סגסוגת ובקרת אקלים דיגיטלית צפויים להיות חלק מרשימת האבזור האופציונאלית.

    הדגם החדש של ה-i20 ייחשף כאמור בעוד כחודשיים (תחילת אוקטובר) ושיווקו בישראל צפוי להתחיל במהלך שנת 2015. כאן תאלץ ה-i20 להתחרות במספר דגמים חדשים ומחודשים שצפויים לנחות בישראל, במה שמסתמנת כשנה חשובה ביותר בסגמנט הסופר-מיני. אל ה-i20 יצטרפו גם גרסאות חדשות של האופל קורסה, הסקודה פאביה והמאזדה 2.

    dddd