תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט סוניק
  • שברולט סוניק סדאן – המשפחתית האוטומטית הזולה בישראל

    שברולט סוניק

    המשפחתית הזולה בישראל - גרסת הבסיס של שברולט סוניק סדאן מוזלת ל-78,900 ש"ח

    • 10-08-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    פחות מחודש עבר מאז הכריזה UMI על גרסת הבסיס החדשה של שברולט סוניק סדאן וכבר מתעדכן המחיר בחדות כלפי מטה. במסגרת קמפיין פרסומי גדול ובמהלך שהוא כמעט חסר תקדים בשוק הרכב בישראל מוזילה UMI, יבואנית שברולט לישראל, את מחירה של הסוניק אל מתחת לרף ה-80 אלף ₪. בכך הופכת הסוניק סדאן למכונית המשפחתית האוטומטית הזולה ביותר שנמכרת כרגע בישראל, כשהיא זולה בכ-16 אלף ₪ מרכבים מתחרים כמו מיצובישי אטראז' או פיג'ו 301.

    גרסת הבסיס החדשה של שברולט סוניק סדאן הגיעה במקור לישראל על מנת להתחרות באטראז' וב-301 מסגרת המכרז של צה"ל. הסוניק הפסיקה במכרז אבל אנחנו הרווחנו משפחתית אוטומטית במחיר זול במיוחד – 78,900 ₪ לתקופת ההשקה (לעומת 89,900 ₪ במקור).

    שברולט סוניק סדאן[

    שברולט סוניק סדאן מתהדרת באורך כללי של כמעט 440 סנטימטרים ובסיס גלגלים שאורכו 252 סנטימטרים. לתא המטען נפח נדיב של כ-502 ליטרים. מידות אלו קטנות מהמידות המקבילות של רוב המכוניות המשפחתיות החדשות ב"גודל מלא", אבל צריך לזכור שמדובר במידות שקרובות מאוד למידות של מכוניות משפחתיות סטנדרטיות בנות 10 שנים פחות או יותר, כך שבהחלט מדובר באלטרנטיבה למכונית משפחתית משומשת לא רק בהיבט המחיר אלא גם בהיבט השימושיות.

    לדגם מנוע בנזין בנפח של 1.4 ליטר המפיק 101 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם שישה הילוכים. צריכת הדלק המשולבת עומדת על פי נתוני היצרן על כ-14.7 קילומטרים לליטר והתאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת כ-13.1 שניות.

    רמת האבזור של הדגם (LT) כוללת 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות, בקרת שיוט, מחשב דרך, 4 חלונות חשמל, מערכת שמע מקורית עם חיבורי USB, דיבורית בלוטות', שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה ומראות חשמליות.

    שברולט סוניק סדאן

    dddd