תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אלפא
  • אלפא ג'ולייטה
  • אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק אוטומטית בישראל

    אלפא ג'ולייטה

    אלפא ג'ולייטה מגיעה ארצה בגרסת תלתן ירוק אוטומטית חדשה, עם מנוע חזק יותר ומחיר נמוך מבעבר. מחיר החל מ-220 אלף ש"ח.

    • 07-08-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    במסגרת מתיחת הפנים שעברה אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק בתחילת 2014, קיבלה המכונית תיבת הילוכים אוטומטית חדשה. עכשיו מגיעה הגרסה האוטומטית החדשה לישראל, עם מנוע חזק מבעבר ועם מחיר נמוך מבעבר, שיחל ב-220 אלף ₪. גרסת התלתן הירוק היא הגרסה הספורטיבית של הג'ולייטה, המתחרה ישירות במכוניות כמו פולקסווגן גולף GTI או רנו מגאן RS. המחיר החדש אטרקטיבי מבעבר ואף זול במעט ממחירה ההתחלתי של ה-GTI (אך יקר במעט מהמגאן RS, שמגיעה עם גיר ידני וללא אופציה לגיר אוטומטי).

    אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק

    אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק האוטומטית החדשה מצוידת במנוע 1.75 ליטר טורבו-בנזין בגרסה משודרגת לעומת הדגם היוצא. הספקו המרבי עומד על 240 כוחות סוס והוא משודך כאמור לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (TCT) עם שישה הילוכים שתחליף את תיבת ההילוכים הידנית שהוצעה עד כה. הדגם החדש מזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות וממשיך למהירות מרבית של 240 קמ"ש.

    המפרט הטכני כולל גם מתלים מונמכים עם כיול ספורטיבי, מערכת בלימה משודרגת עם בלמי ברמבו, מערכת DNA לשינוי מאפייני המנוע, מערכת בקרת שיגור ודיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני Q2.

    אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק

    רמת האבזור הבסיסית של אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק אוטומטית תהיה ה-Monza. זו כוללת בין היתר 6 כריות אוויר, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חיישני גשם ותאורה, מראה מרכזית מתכהה חשמלית, מערכת שמע Uconnect עם מסך מגע צבעוני, דיבורית בלוטות', מצלמת רוורס ובקרת אקלים דיגיטלית.

    במסגרת השקת הרכב יגיעו ארצה כ-30 רכבים מסדרת ה-Launch Edition, מהדורה מוגבלת של 999 רכבים בלבד שמיוצרים בגרסת השקה מיוחדת. רכבים אלו יהיו מעט יקרים יותר אך יוסיפו לרשימת האבזור גם מושבי באקט ספורטיביים יותר, מראות צד וספויילר אחורי עשויים קרבון אמיתי וחישוקי סגסוגת מושחרים בקוטר 18 אינטש'.

    מחירו של הדגם יחל ב-220 אלף ₪ לגרסת ה-Monza, כאשר מחירה של מהדורת ה-Launch Edition יעמוד על 230 אלף ₪.

    אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק

    dddd