תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • MG
  • MG 350
  • MG350 – גרסת טורבו חדשה ומחיר מוזל

    MG 350

    MG350 מגיעה ארצה בשתי גרסאות חדשות - גרסת בסיס חדשה עם קצת פחות אבזור וגרסת טורבו עם מנוע חדש.

    • 05-08-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    בשנה האחרונה נמצא מותג הרכב הסיני MG בסוג תקופת המתנה. מצד אחד, המתינה חברת CarEast (מקבוצת לובינסקי) להגעתם של דגמים חדשים כמו ה-MG3 וג'יפון עירוני קטן וחדש. מצד שני, הופסק היבוא הסדיר של ה-MG350 והיבואנית נאלצה להסתפק במספר רכבים קטן שכבר היה במחסנים בישראל. עכשיו נראה שתקופת ההמתנה הסתיימה ודגמים חדשים מתחילים להגיע ארצה. לאחר שבתחילת השבוע סיפרנו לכם על הגעתה ארצה של ה-MG3 הקומפקטית, כעת מסתמן שגרסה חדשה של ה-MG350 מגיעה ארצה, לצד גרסת בסיס חדשה עם תג מחיר נמוך מבעבר.

    MG350

    הגרסה החדשה של MG350 מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.5 ליטר המפיק הספק מרבי של 126 כוחות סוס. מנוע זה ישודך גם לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה, עם שישה הילוכים. לשם השוואה, לדגם ששווק עד כה בישראל היה מנוע בנזין ללא טורבו בנפח של 1.5 ליטר שהפיק 106 כוחות סוס ושודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 4 הילוכים בלבד.

    ההבדל בביצועים מוחשי. בעוד הגרסה נטולת הטורבו מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-13.9 שניות, גרסת הטורבו עושה את אותו הזינוק ב-10.2 שניות בלבד. יחידת ההנעה המיושנת והמחוספסת הייתה אחת מנקודות התורפה העיקריות של הדגם היוצא ומנוע הטורבו, לצד תיבת ההילוכים החדשה, אמורה לפתור את הבעיה הזו. קצת חבל שנתון צריכת הדלק הרשמי נותר גבוה יחסית למקובל כיום ועומד על 12.3 קילומטרים לליטר בממוצע.

    MG350

    ה-MG350 תושק מחדש בישראל בשלוש רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית (Classic) תצויד בשש כריות אוויר, בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות, 4 חלונות חשמל, חיישני חניה, מראות חשמל, גג שמש וגלגל הגה מצופה עור. מחירה של גרסה זו יעמוד על 107 אלף ₪.

    רמת הגימור האמצעית (Comfort) תוסיף לכל אלו גם מערכת בקרת אקלים, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות', חישוקי סגסוגת קלה, מושב נהג חשמלי וריפודי עור. מחירה של גרסה זו יעמוד על 115 אלף ₪.

    רמת הגימור הבכירה (De Luxe) תוסיף לכל אלו גם מערכת מולטימדיה עם DVD, מצלמת רוורס ו-8 רמקולים ותשווק רק בגרסת הטורבו. מחירה של גרסה זו יעמוד על 128 אלף ₪.

    dddd