תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן נבארה
  • ניסאן נבארה – מעכשיו גם עם 5 שנות אחריות

    ניסאן נבארה

    ניסאן נבארה יוצע החל מחודש אוגוסט 2014 עם אפשרות לחמש שנות אחריות (או 200 אלף קילומטרים).

    • 05-08-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    במהלך מעניין שנועד לעורר את קצב המכירות האיטי מרחיבה קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, את האחריות על רכבי ניסאן נבארה שימכרו החל מתחילת אוגוסט 2014 לחמש שנים מלאות (או 200 אלף קילומטרים, הקודם מבין השניים). מדובר במהלך ראשון מסוגו בקטגורית הטנדרים בישראל, שכן עד היום הוצעו רוב הטנדרים עם שלוש שנות אחריות (או 100 אלף קילומטרים), למעט פולקסווגן אמארוק שעדיין מוצע עם שנתיים אחריות בלבד.

    לדברי היבואנית, הנבארה הוכיח את עצמו כרכב אמין וחזק כך שהוחלט לאפשר ללקוחות להרחיב את תקופת האחריות של הרכב לחמש שנים. למה לאפשר ולא להעניק את האחריות באופן גורף לכל הרכבים? התשובה היא שהרחבת האחריות היא ככל הנראה בתוספת תשלום, אך את זה שכחו בקרסו מוטורס לציין (כמו גם את מחירה של הרחבת האחריות).

    ניסאן נבארה

    ניסאן נבארה הנוכחי הוא טנדר עבודה ותיק למדי שהושק כבר בשנת 2004 (עם מתיחת פנים ב-2010). בארץ הוא מצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח של 2.5 ליטרים המפיק 190 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה הילוכים. לארץ הוא מגיע ברמת אבזור אחת הכוללת רק שתי כריות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית (ללא מסך צבעוני) ודיבורית בלוטות'. מחירו הרשמי של הדגם עומד על כ-235 אלף ₪.

    בשנה הבאה צפוי להגיע ארצה הדור הבא של הנבארה שיוצע עם מנוע טורבו-דיזל משודרג, תיבת הילוכים אוטומטית חדשה ותא נוסעים איכותי ומאובזר מבעבר.

    מתחילת השנה נמסרו בישראל 46 רכבי ניסאן נבארה בלבד, מה שהופך את הטנדר של ניסאן לאחד מהפחות נמכרים בישראל. לשם השוואה, איסוזו דימקס מסר באותה התקפה כמעט 850 רכבים ופולקסווגן הצליחו למסור 125 רכבי אמארוק מתחילת השנה ועד היום. למעשה, רק טנדר אחד מסר פחות מהנבארה – סאנגיונג אקטיון ספורט החדש, עם 20 יחידות מתחילת השנה. האם המהלך החדש של קרסו יצליח לעורר את קצב המכירות של הנבארה? אנחנו ממש לא בטוחים, אבל נעדכן אתכם לקראת סוף השנה.

    ניסאן נבארה

    dddd