תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט איביזה
  • סיאט איביזה אוטומטית במחיר מוזל

    סיאט איביזה

    סיאט איביזה עושה זאת שוב ומשיקה גרסת בסיס חדשה במחיר אטרקטיבי מתמיד - רק 80 אלף ש"ח לדגם אוטומטי בגרסת AM5.

    • 31-07-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    הפתעה מעניינת מצ'מפיון מוטורס – סיאט איביזה 1.2 ליטר TSI אוטומט תשווק בישראל בגרסת בסיס חדשה עם תג מחיר אטרקטיבי במיוחד של 80 אלף ₪ בלבד. אין זאת הפעם הראשונה בה דוחפת סיאט את המחירים כלפי מטה עם האיביזה. סיאט הייתה זו שהביאה לישראל את בשורת הסופר-מיני הידנית ב-70 אלף ₪, כשהשיקה גרסת בסיס ידנית ב-70 אלף ₪ בסוף שנת 2011 ולאחר מכן אף הורידה את מחירה בכמה אלפי שקלים נוספים. הצלחתה האדירה של גרסת בסיס זו שינתה את סגמנט הסופר-מיני בישראל ושכנעה עוד ועוד יבואנים להשיק גרסאות דומות – יונדאי i20 ידנית, רנו קליאו 1.2 ליטר ידנית ואפילו האחות החורגת סקודה פאביה שהוצעה בגרסה דומה.

    סיאט איביזה AM5

    עכשיו מנסה חטיבת סיאט של צ'מפיון מוטורס לאגף מחדש את הסגמנט עם גרסת בסיס חדשה המצוידת בגיר אוטומטי. לגרסת ה-AM5 החדשה של האיביזה מנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין TSI בהספק מרבי של 105 כוחות סוס ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם שבעה הילוכים. יחד הם מזניקים את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות ומספקים צריכת דלק ממוצעת של 19.2 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן.

    הדגם החדש של סיאט איביזה ישווק ברמת האבזור AM5. האבזור הבטיחותי של גרסה זו כולל 4 כריות אוויר בלבד (לרוב המתחרים כבר יש 6), בקרת יציבות, מערכת XDS לדימוי דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה, מערכת עזר לזינוק בעליה, התראה על לחץ אוויר נמוך בצמיגים ועיגוני ISOFIX למושבי בטיחות.

    אבזור הנוחות כולל מערכת שמע עם חיבור AUX בלבד (ללא USB וללא מסך מגע צבעוני), שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, 4 חלונות חשמל, מזגן מכאני רגיל, מושב נהג עם כיוון גובה ומראות חשמליות. מראות צד בצבע הרכב או חישוקי סגסוגת אינם כלולים כסטנדרט.

    מחירה הרשמי של סיאט איביזה 1.2 ליטר אוטומט AM5 יעמוד על 85 אלף ₪ אך בפועל היא תימכר בסוכנות ב-80 אלף ₪ בלבד.

    סיאט איביזה AM5 - מפרט טכני

    סיאט איביזה

    dddd