תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט סוניק
  • שברולט סוניק סדאן בגרסת בסיס חדשה

    שברולט סוניק

    שברולט סוניק סדאן מושקת בגרסת בסיס חדשה. עם מנוע 1.4 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית, היא תהפוך למשפחתית האוטומטית הזולה בישראל.

    • 14-07-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסת בסיס חדשה של שברולט סוניק סדאן מגיעה לישראל ומאיימת להפוך למכונית המשפחתית הזולה ביותר בישראל. הסוניק אינה מכונית חדשה בשוק הישראלי ולמעשה היא חוגגת בימים אלו יום הולדת שלישי בשוק המקומי. גם גרסת ה-1.4 ליטר, שמושקת מחדש כעת, אינה חדשה בשוק המקומי והייתה למעשה הגרסה הראשונה שהושקה בארץ. אבל בשברולט, שהצליחה להכפיל את מכירותיה במחצית הראשונה של 2014 לעומת התקופה המקבילה אשתקד, להוטים להמשיך את קצב המכירות המרשים ומשיקים אותה מחדש כגרסת בסיס זולה במיוחד.

    במהלך החודשים האחרונים התרחשו לא מעט שינויים בשוק המשפחתיות הקטנות. החשוב שבהם היה כנראה השקתה של מיצובישי אטראז', המשפחתית הקטנה והבסיסית מאוד של היצרנית היפאנית שזכתה להצלחה מפתיעה בשוק ואף זכתה במכרז הצה"לי שמבטיח אספקה של כ-1,500 מכוניות בתקופה הקרובה. ב-UMI, שנהנית כרגע גם משערי מטבע נמוכים וגם מעודפי היצע בשוק האירופי, מנצלים את המצב כדי לנסות ולנגוס נתח בעוגת המשפחתיות הקטנות והזולות עם גרסת בסיס חדשה.

    שברולט סוניק סדאן

    גרסת הבסיס החדשה של שברולט סוניק סדאן מצוידת במנוע בנזין 1.4 ליטר המפיק 101 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם 6 הילוכים. למכונית אורך כללי של כ-440 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 252 סנטימטרים, כך שהיא ארוכה מהאטראז' אך מסתפקת בבסיס גלגלים קטן יותר. תא המטען שלה גדול יחסית ונפחו עומד על 502 ליטרים, בדומה לזה של פיג'ו 301.

    רמת האבזור של הדגם המוזל (LT) תוותר אמנם על מערכת המולטימדיה החביבה של שברולט (MyLink) ותחליף אותה במערכת שמע בסיסית יותר (הכוללת חיבורי USB, AUX ובלוטות') אך עדיין תהיה נדיבה יחסית. בין היתר כוללת רמת אבזור זו 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות, בקרת שיוט, 4 חלונות חשמל, שליטה מההגה על מערכת השמע ושלט מפתח מתקפל.

    המחיר יהיה כאמור נמוך וזול משמעותית משאר המשפחתיות הקטנות המקבילות, כשיעמוד על 89,900 ₪. לשם השוואה, גרסת הבסיס האוטומטית של מיצובישי אטראז' עולה 94,000 ₪ וגרסת ה-1.2 ליטר הרובוטית של פיג'ו 301 עולה כ-100 אלף ₪.

    dddd