תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו פלואנס
  • רנו פלואנס דיזל בגרסת בסיס חדשה

    רנו פלואנס

    רנו משיקה גרסת בסיס חדשה לפלואנס דיזל, שמוותרת על מעט מאוד אבזור ומקזזת בתמורה כ-5,000 ש"ח מהמחיר.

    • 09-07-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסת בסיס חדשה של רנו פלואנס דיזל מגיעה בימים אלו לישראל, עם תג מחיר מופחת מבעבר. דגמי הדיזל של רנו פלואנס החלו להימכר בישראל במלוא המרץ באמצע שנת 2011 ומאז זוכים להצלחה אדירה, שאף הפתיעה גם את נציגי קרסו מוטורס (יבואנית רנו לישראל) וגם כמה מנציגי היבואנים המתחרים. כתוצאה מכך נחתו בחודשים האחרונים כמה דגמי דיזל מוזלים נוספים, שמנסים לפנות בכל זאת אל הלקוח הפרטי לאחר שנים ארוכות בהם נמכרו דגמי דיזל בעיקר לשוק המוניות. גרסת הדיזל של סיאט טולדו היא האחרונה שבהן ואליה גם מכוונת גרסת הבסיס החדשה של הפלואנס דיזל.

    רנו פלואנס דיזל

    גרסת ה-Ambiance של הפלואנס דיזל תצטרף אל גרסאות ה-Privilege וה-Comfort שכבר משווקות בישראל ותתמקם מתחתיהן. למרות שמדובר בגרסת הבסיס היא תהיה מאובזרת למדי ורשימת האבזור שלה תכלול 6 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם חיבור USB, דיבורית בלוטות', בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, הגה מצופה עור ואפילו משענת יד מרכזית. על מה כן תצטרכו לוותר? על בקרת שיוט ועל חיישני אורות וגשם.

    גרסת הבסיס החדשה של רנו פלואנס דיזל תצויד באותו מנוע 1.5 ליטר טורבו-דיזל עם 110 כוחות סוס איתו מוצעות הגרסאות האחרות. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (EDC) עם שישה הילוכים ומציע צריכת דלק משולבת של כ-22.7 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן. בבדיקה שלנו, אגב, עמדה צריכת הדלק האמיתית של הרכב על כ-17.5 קילומטרים לליטר – נתון טוב משמעותית מנתון צריכת הדלק האמתית של הרוב המשפחתיות המקבילות.

    מחירה של גרסת הבסיס החדשה יעמוד על 130 אלף ₪, לעומת 135 ו-136 אלף ₪ לגרסאות הדיזל הקיימות.

    רנו פלואנס דיזל

    dddd