תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל קורסה
  • אופל קורסה החדשה – הצצה ראשונה

    אופל קורסה

    אופל חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הקורסה החדשה, שתיחשף בסוף השנה ותגיע ארצה בתחילת 2015.

    • 09-07-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    תמונות ופרטים ראשונים אודות אופל קורסה החדשה לשנת 2015 נחשפים הבוקר, לקראת השקתה הרשמית של המכונית בחודש ספטמבר הקרוב בתערוכת הרכב של פריז. הקורסה החדשה היא למעשה מתיחת פנים משמעותית מאוד שבוצעה לדור הנוכחי של הקורסה, דור שפותח ביחד עם קבוצת פיאט ועל בסיסו מיוצרים גם דגמי הפונטו-איוו הנוכחיים. באופל מספרים כי הקורסה זוכה להצלחה נאה למדי בשוק האירופאי, עם כ-12 מיליון יחידות שנמכרו מאז החל לראשונה שיווקה של המכונית לפני 32 שנים, כשהדור הנוכחי אחראי לכ-2.8 מיליון מתוכם. באופל מקווים שהדגם החדש/מחודש של הקורסה יצליח לשמור על מעמדו בשוק האירופאי, כעת כשאופל היא המותג היחידי שמשווקת ג'נרל מוטורס באירופה וכשמתחרות כמו פורד פיאסטה כבר התעדכנו במתיחת פנים לאחרונה.

    אופל קורסה החדשה 2015

    באופל מבטיחים כי למרות ההתבססות על פלטפורמה ותיקה מדובר במכונית חדשה שתוכננה מחדש. באופל מבטיחים כי מערך המתלים וההיגוי תוכנן לגמרי מחדש והוא אינו חולק את מרכיביו עם אלו של הדור הקודם. ההיגוי יהיה חשמלי ובאופל מבטיחים שהוא יציע תגובה טובה מבעבר כמו גם מצב City עם תגבור יתר להגה, לטובת תמרונים עירוניים צפופים. בנוסף תציע אופל את הקורסה עם שתי תצורות שונות למערך המתלים, Comfort ו-Sport, כאשר האחרון יכלול מתלים קשיחים ונמוכים יותר.

    חידושים נוספים צפויים גם בתוך תא הנוסעים, שם מקבלת אופל קורסה עיצוב חדש לחלוטין עם תא נוסעים שנראה מודרני ואיכותי מבעבר. רמת האבזור תהיה גבוהה מבעבר והמכונית תוצע עם מערכת ה-IntelliLink, מערכת המולטימדיה החדשה של אופל הכוללת גם מסך מגע צבעוני בגודל 7 אינטש', הפעלה קולית, דיבורית בלוטות' ואפילו תושבת מקורית לטלפון הסלולרי.

    בנוסף תציע הקורסה החדשה כאופציה גם פנסי קסנון, התראה על רכבים בשטחים המתים, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת אוטומטית לזיהוי שלטי הגבלת מהירות, פנסי חזית אקטיביים, התראה על לחץ אוויר נמוך בצמיגים (TPMS), מערכת להתראה בפני התנגשות ומערכת חניה אוטומטית.

    אופל קורסה החדשה 2015

    חידוש חשוב נוסף מסתתר מתחת למכסה המנוע של אופל קורסה החדשה, שם מקבלת המכונית מבחר גדול יותר של מנועים שכולל גם כמה מנועים חדשים. מנוע ה-1.2 וה-1.4 ליטר בנזין של הדגם הנוכחי ממשיכים גם לדור החדש עם עדכון קליל והם יוצעו בהספקים של 69 ו-89 כוחות סוס. לאלו יצטרפו שני מנועי בנזין חדשים לחלוטין בהיצע המנועים של הקורסה. הראשון יהיה מנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין בהספק מרבי של 100 כוחות סוס. השני יהיה מנוע 1.0 ליטר טורבו-בנזין 3 צילינדרים שיוצע בשתי רמות של הספק מרבי – 90 ו-115 כוחות סוס.

    תיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים תוצע כסטנדרט בכל הדגמים. תיבת ההילוכים האוטומטית המיושנת עם ארבעת ההילוכים שמוצעת בדגם הנוכחי תוחלף בתיבת הילוכים חדשה עם שישה הילוכים, ככל הנראה בשידוך למנועי הבנזין 1.4 ליטר עם ובלי טורבו. תיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית תוצע גם היא כאופציה בחלק מהדגמים. מנוע ה-1.0 ליטר החדש לא צפוי לקבל אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית בשלב זה אלא רק תיבת הילוכים ידנית, מה שאומר שככל הנראה הוא לא יגיע לישראל.

    שיווקה של אופל קורסה החדשה באירופה צפוי להתחיל בסוף השנה הנוכחית. אלינו צפויה להגיע המכונית בתחילת השנה הבאה (2015) ולהגדיל באופן משמעותי את היקף המכירות של הדגם הנוכחי, שדעך בשנים האחרונות בעקבות התיישנותו של הדגם.

    אופל קורסה החדשה 2015

    dddd