תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס CLS
  • מרצדס CLS
  • מרצדס CLS - מתיחת פנים לשנת 2015

    מרצדס CLS

    מרצדס CLS מתעדכנת במתיחת פנים לשנת 2015 הכוללת תאורת LED אקטיבית חדשה. אצלנו בתחילת השנה הבאה (2015).

    • 22-06-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    במרצדס מעדכנים את ה-CLS עם מתיחת פנים קלה לשנת 2015. ה-CLS היא מכונית קופה ארבע דלתות גדולה, שהדור הנוכחי שלה הגיע ארצה בתחילת שנת 2011. ארבע שנים לאחר מכן, בתחילת שנת 2015, צפויה להגיע ארצה מתיחת הפנים המשמעותית הראשונה שעובר הדגם הכוללת מספר עדכונים קוסמטיים, מכאניים ושדרוג משמעותי ליחידות התאורה. מתיחת הפנים כוללת את כל שלושת הדגמים של ה-CLS – הסדאן ה"רגילה", הסטיישן המרהיבה Shooting Brake וגרסת ה-AMG הספורטיבית.

    מרצדס CLS 2015

    החידוש העיקרי בחזיתה של מרצדס CLS המעודכנת לשנת 2015 הוא ביחידות התאורה הקדמיות שמצוידות בטכנולוגיית LED MULTIBEAM, טכנולוגיה שתוצע כסטנדרט בכל דגמי ה-CLS. מדובר בפנסי חזית בטכנולוגיית LED מלאה המורכבים מ-24 מודולים נפרדים, שנשלטים בנפרד על ידי מחשב. מצלמה שיושבת מאחורי המראה המרכזית סורקת את הדרך ומשנה את מצב התאורה בהתאם לתנאי הדרך 100 פעמים בשנייה. בנוסף מחוברות נורות ה-LED אל מערכת הניווט המקורית של הרכב, כך שהמכונית תדע להפעיל את תאורת החזית עוקבת הפניה עוד לפני שהרכב הגיע לפניה.

    חידוש נוסף מסתתר מתחת למכסה המנוע, שם מקבלת ה-CLS תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם לא פחות מ-9 הילוכים. לדברי מרצדס תיבת ההילוכים החדשה תסייע בהפחתה משמעותית של צריכת הדלק, תשפר את הביצועים ותציע העברות הילוכים חלקות מבעבר.

     

    היצע המנועים של מרצדס CLS יתחדש עם גרסת טורבו-דיזל חדשה בשם 220 BlueTEC. גרסה זו מצוידת במנוע 2.1 ליטרים טורבו-דיזל בהספק מרבי של 170 כוחות סוס. אליה יצטרפו גרסאות הטורבו-דיזל הקיימות – 250 BlueTEC עם 204 כוחות סוס ו-350 BlueTEC עם 258 כוחות סוס.

    באגף הבנזין תציע מרצדס גרסה חדשה בשם CLS400 המצוידת במנוע V6 כפול מגדשי טורבו בנפח של 3.5 ליטרים. ההספק המרבי של גרסה זו יעמוד על 333 כוחות סוס והמומנט המרבי יעמוד על כ-49 קג"מ שיהיו זמינים בטווח רחב יחסית של סל"ד (בין 1,200 ל-4,000 סל"ד). בפסגת היצע הדגמים תמשיך לעמוד גרסת ה-AMG החזקה והספורטיבית, שתצויד במנוע V8 כפול מגדשי טורבו בנפח של 5.5 ליטרים שהספקו המרבי יעמוד על 557 כוחות סוס (או 585 כוחות סוס בגרסאות ההנעה הכפולה).

    מרצדס CLS 2015

    בתוך תא הנוסעים של מרצדס CLS החדשה לשנת 2015 ניתן יהיה למצוא מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך צבעוני חדש שבולט החוצה מקו הדש-בורד, בדומה לזה שמותקן בדגמי מרצדס A קלאס והדגמים שמבוססים עליה (CLA ו-GLA). המערכת החדשה תוצע עם חיבור לאינטרנט סלולרי דור 4 (רשת LTE) שתאפשר חיבור לשרת המפות של גוגל (Google Maps) ועדכוני תנועה בזמן אמת.

    כאופציה תציע מרצדס את הדגם עם חבילת ה-Distronic Plus הכוללת סיוע בהיגוי בעת סטייה מהנתיב, בלימה אוטומטית, זיהוי אוטומטי של שלטי הגבלת מהירות, התראה על תנועה חוצה מאחור, התראה על רכבים בשטחים המתים, מערכת חניה אוטומטית ועוד.

    מרצדס CLS 2015

    dddd