תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה ספייס ורסו
  • טויוטה ספייס ורסו המחודש בישראל

    טויוטה ספייס ורסו

    מתיחת הפנים הקלה שעבר טויוטה ספייס ורסו מגיעה לישראל, עם קצת יותר אבזור ומחיר שנותר ללא שינוי.

    • 16-06-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    פחות מחודש עבר מאז נחשפה לראשונה, וכבר מגיעה ארצה מתיחת הפנים שעבר טויוטה ספייס ורסו. המיניוואן הקומפקטי (או מיקרו-וואן כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו) ספייס ורסו, המכונה בחו"ל גם Verso-S, הוא למעשה גרסה מוגבהת ושימושית למדי של טויוטה יאריס המציעה שורת מושבים אחורית מרווחת יותר, תנוחת ישיבה גבוהה יותר ותא מטען גדול יותר. למרות כל הטוב הזה זוכה הספייס ורסו להצלחה קטנה משל היאריס עם כ-3,000 מסירות מאז החל שיווקה בישראל, לעומת היאריס שמסרה למעלה מ-4,100 רכבים רק בשנת 2013.

    טויוטה ספייס ורסו

    מתיחת הפנים של הספייס ורסו כוללת מספר שינויים עיצוביים. החשובים שבהם הוא גריל קדמי בעיצוב חדש עם עיצוב עדכני יותר, תאורת יום DRL מבוססת LED ופנסים אחוריים בעיצוב מעודכן. תא הנוסעים יקבל גם הוא עדכונים קוסמטיים קלים שיתמקדו בעיקר באיכות החומרים ובבידוד רעשים טוב מבעבר. בטויוטה מבטיחים גם כיול מתלים משופר לטובת נוחות נסיעה טובה יותר.

    המפרט הטכני יישאר ללא שינוי והמכונית תמשיך להימכר עם מנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר (99 כוחות סוס) המשודך לתיבת הילוכים רציפה הכוללת אפשרות לתפעול ידני. צריכת הדלק הממוצעת של הדגם עומדת 19.2 קילומטרים לליטר ונתון התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש עומד על 13.7 שניות.

    רמת האבזור הבודדת תכלול כבעבר 7 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות, הגה מצופה עור, מראות חשמליות, מערכת מולטימדיה (התקנה מקומית) עם דיבורית בלוטות' וחיבור USB, 2 חלונות חשמל ומזגן רגיל.

    מחירו של טויוטה ספייס ורסו יישאר ללא שינוי ויעמוד על 107,500 ₪.

    טויוטה ספייס ורסו

    dddd