בחודש ספטמבר שעבר סיפרנו לכם לראשונה על מתיחת הפנים שעברו כל דגמי רנו מגאן לכבוד שנת 2014, מתיחת פנים שנועדה לסחוט עוד קצת זמן מהדגם הנוכחי של המגאן עד להופעתו של דגם חדש לחלוטין במהלך השנה הקרובה. כרגיל אצל קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, קצב הגעת הדגמים החדשים לישראל איטי עד מאוד וישראל היא אחת מהמדינות האחרונות אליה מגיעה המגאן המחודשת. וגם אז מדובר בנחיתה חלקית שכן בשלב זה מגיעה אלינו רק גרסת ה-RS המחודשת, שהיא הגרסה הספורטיבית והבכירה ביותר בהיצע הדגמים של המגאן.
מתיחת הפנים של רנו מגאן 2014 החדשה כוללת את עיצוב החזית החדש של רנו, זה שהופיע אצלנו לראשונה בדגמי 2013 של רנו פלואנס ומאופיין בגריל קדמי חדש עם סמל גדול יותר של רנו, פנסי חזית חדשים ופגוש קדמי חדש. ספציפית בדגמי ה-RS כוללת מתיחת הפנים גם מושבי ספורט חדשים מבית רקארו, מערכת מולטימדיה חדשה מסדרת ה-R-Link וחישוקי סגסוגת חדשים.
מערכת המולטימדיה החדשה תגיע עם אופציה חדשה בשם RS Monitor 2.0. מדובר במערכת שתשולב בתוך מסך המגע המקורי, תאסוף נתונים מ-15 חיישנים שונים (מומנט, נתוני תאוצה, כוח G ועוד) ותציג אותם על המסך. את הנתונים האלו אפשר להוריד באמצעות דיסק-און-קי למחשב ואז לשתף אותם עם נהגים אחרים שיש ברשותם מגאן RS דרך אתר אינטרנט מיוחד שבנתה רנו.
המפרט הטכני של רנו מגאן RS 2014 נותר ללא שינוי משמעותי. המכונית מצוידת במנוע 2.0 ליטרים טורבו-בנזין בהספק מרבי של 265 כוחות סוס המושגים ב-5,500 סל"ד. המומנט המרבי עומד על 36.7 קג"מ והוא מושג ב-3,000 סל"ד. תיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים אחראית על העברת הכוח אל הגלגלים הקדמיים. נתוני הביצועים הרשמיים עומדים על 6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 254 קמ"ש.
גרסת ה-CUP של המגאן RS תוסיף לחבילה גם שלדה מונמכת, דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני, מושבי ספורט וחישוקי סגסוגת 19 אינטש' (במקום 18 אינטש' בדגם הרגיל).
מחירה של המגאן RS החדשה יעמוד על 212 אלף ₪ לגרסת הרגילה ו-229 אלף ₪ לגרסת ה-CUP.