תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן פאסאט
  • בקרוב – פולקסווגן פאסאט חדשה

    פולקסווגן פאסאט

    בפולקסווגן מתכוננים להשקתה של הפאסאט החדשה ומפרסמים איורים ופרטים ראשונים אודות הדגם החדש. ב-2015 תוכלו לראות אותו על כבישי ארצנו.

    • 27-05-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    בפולקסווגן עמלים בימים אלו על הדור הבא של הפאסאט, שנמצא בישורת האחרונה לקראת השקתו. פרטים ראשונים ואיורים של הדגם החדש פורסמו אמש, כהכנה לחשיפתו הרשמית של הדגם בעוד כחודש ימים. הדגם החדש יהיה הדור השמיני במספר של מכונית הסאלון הגדולה והיוקרתית של פולקסווגן, שנמצא בייצור מזה כ-41 שנים ונמכר בכ-23 מיליון יחידות מאז הושק. לדברי פולקסווגן, הדור החדש יציע טכנולוגיות חדשות ויעשה שימוש בחומרים מרוכבים חדשים, כדי שיהיה חסכוני ומתקדם מבעבר.

    פולקסווגן פאסאט 2015

    הדור הבא של פולקסווגן פאסאט יהיה קל בכ-85 קילוגרמים מקודמו וגם יהיה קצר מקודמו. אך בפולקסווגן מרגיעים ומבטיחים כי למרות זאת, הוא יציע מרווח פנים משופר ותא מטען גדול מבעבר. בפולקסווגן גם מבטיחים שיפור ניכר של כ-20 אחוזים בצריכת הדלק, גם בזכות ההפחתה במשקל העצמי וגם בזכות שימוש במנועים חדשים ומודרניים מבעבר.

    גולת הכותרת של מבחר המנועים החדש יהיה מנוע ה-2.0 ליטרים בי-טורבו-דיזל בהספק של 240 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-51 קג"מ. מנוע זה ישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם שבעה הילוכים ולמערכת הנעה כפולה קבועה (4MOTION). בהמשך תציע פולקסווגן גם גרסה היברידית נטענת (Plugin Hybrid) שתציע טווח נסיעה חשמלי של כ-50 קילומטרים. בפולקסווגן לא מפרסמים בשלב זה פרטים נוספים אודות הגרסה ההיברידית, אך ככל הנראה היא תצויד במערכת הנעה הדומה לזו של פולקסווגן גולף GTE שנחשפה בתחילת השנה.

    פולקסווגן פאסאט 2015

    רשימת החידושים של פולקסווגן פאסאט החדשה לא תיגמר בתא המנוע ותמשיך גם אל תא הנוסעים. שם יקבל הדגם החדש לוח שעונים חדש שיתבסס כולו על מסך TFT צבעוני, תצוגה עילית, מערכת שמע חדשה, מצלמה היקפית 360 מעלות ומערכת עזר לחניה (שכוללת גם סיוע בחניה עם נגרר).

    רשימת מערכות הבטיחות תהיה נדיבה גם היא ותכלול כאופציה גם התראה על רכבים בשטחים המתים, מערכת בלימה אוטומטית במהירויות עירוניות הכוללת גם זיהוי של הולכי רגל ובקרת שיוט אדפטיבית המותאמת לנהיגה בפקקים. בנוסף תציע פולקסווגן כאופציה גם פנסי חזית בטכנולוגיית LED מלאה, שישנו את עוצמת התאורה שלהם בצורה אקטיבית בהתאם לתנועה שממול.

    שיווקו של הדגם החדש באירופה יחל בתחילת שנת 2015. אלינו הוא צפוי להגיע רק לקראת אמצע אותה השנה.

    dddd