תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיטרואן
  • סיטרואן DS3
  • סיטרואן DS3 2014 – מתיחת פנים לדגם

    סיטרואן DS3

    סיטרואן מעודכנת את ה-DS3 עם מתיחת פנים הכוללת פנסי LED חדשים בחזית ומנוע 1.2 ליטר בנזין חדש עם גיר רובוטי.

    • 25-05-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    כארבע שנים חלפו מאז נחשפה לראשונה סיטרואן DS3, המכונית הראשונה שחשפה היצרנית כחלק מקו דגמי ה-DS החדש שלה. מאז השיקה סיטרואן לא מעט דגמי DS נוספים כמו ה-DS4 וה-DS5 וגם מספר דגמי קונספט שמרמזים על עתידו של מותג ה-DS. עכשיו מתפנים בסיטרואן להציג מתיחת פנים ל-DS3, ממנה נמכרו עד כה כ-300 אלף יחידות ברחבי אירופה.

    מתיחת הפנים כוללת מספר עדכונים קוסמטיים, שהחשוב שבהם הוא ליחידות התאורה הקדמיות. שם מקבלת ה-DS3 פנסים שעוצבו בהשראות דגמי קונספט כמו הנומרו 9 עם הרבה יחידות LED ופנסי קסנון. פנסי ה-LED החדשים ישמשו גם כתאורת האיתות ויחליפו צבעים בהתאם.

    גם רשימת האבזור כוללת מספר עדכונים, כמו תוספת של מערכת בלימה אוטומטית (Active City Brake) במהירויות של עד 30 קמ"ש ומצלמת רוורס מקורית בדגמים המצוידים במערכת המולטימדיה המקורית.

    אבל לא רק יחידות התאורה של סיטרואן DS3 מתחדשות אלא גם היצע המנועים. בסיטרואן ירחיבו את היצע מנועי הבנזין והדיזל של ה-DS3 עם שלושה מנועים חדשים, שני דיזלים ובנזין אחד, כשהבנזין הוא כמובן החשוב יותר בעבור השוק המקומי. מדובר במנוע ה-1.2 ליטר 3 צילינדרים המוכר מהדגמים הידניים של פיג'ו 208, בהספק מרבי של 82 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים רובוטית (ETG) עם חמישה הילוכים שלדברי סיטרואן תהיה טובה מבעבר במצבי זחילה ונסיעה איטית.

    בנוסף תוצע ה-DS3 בשתי גרסאות דיזל חדשות המבוססות על מנוע ה-1.6 ליטר טורבו-דיזל BlueHDI, בהספקים של 100 ו-120 כוחות סוס. מנועים אלו יצטרפו אל גרסאות ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין המוכרות של ה-DS3, בהספקים של 155 ו-207 כוחות סוס.

    סיטרואן DS3 2014

    dddd