תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה ספייס ורסו
  • טויוטה ספייס ורסו 2015 – מתיחת פנים

    טויוטה ספייס ורסו

    טויוטה מעדכנת את הספייס ורסו עם מתיחת פנים לשנת 2015 הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן ותא נוסעים משודרג.

    • 12-05-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    שלוש וחצי שנים לאחר שנחשף לראשונה עובר טויוטה ספייס ורסו (או Verso-S, כפי שהוא מכונה בשווקים אחרים) מתיחת פנים ראשונה. הספייס ורסו הוא מיקרו-וואן קומפקטי המבוסס על פלטפורמת היאריס הקטנה אך מציע ממדים נדיבים ממנה ורמת שימושיות גבוהה יותר, בעיקר בשל תוספת של כשמונה סנטימטרים לגובה הכללי ותכנון פנימי חכם יותר. כעת זוכה הספייס ורסו למתיחת פנים ראשונה, שמצטרפת אל מתיחת הפנים שתעבור בקרוב היאריס ומיישרת קו עם שפת העיצוב הנוכחית של המותג.

    טויוטה ספייס ורסו 2015

    עיקר השינוי אצל טויוטה ספייס ורסו 2015 יהיה קוסמטי. בטויוטה עדכנו את עיצוב החזית של הרכב והעניקו לו גריל קדמי חדש עם מסגרת כסופה, לצד פנסי חזית חדשים הכוללים כעת תאורת DRL מבוססת LED כסטנדרט בכל הגרסאות. גם יחידות ההנעה האחוריות קיבלו עיצוב חדש ותאורת LED כסטנדרט. טויוטה מנצלת את ההזדמנות כדי להחליף גם את חישוקי הסגסוגת המקוריים ולהוסיף צבע ברונזה-מטאלי חדש למבחר (שיחליף את הצבע הכחול).

    גם בתוך תא הנוסעים יש מספר שינויים קלים. החשוב שבהם הוא מערכת המולטימדיה החדשה, מסדרת Toyota Touch 2 אותה פגשנו גם בקורולה החדשה, הכוללת מסך מגע צבעוני 6.1 אינטש', דיבורית בלוטות', חיבור USB ו-AUX ושליטה מההגה. בנוסף מבטיחה טויוטה מספר עדכונים קלים לאיכות החומרים בתא הנוסעים ומבחר גדול יותר של ריפודים.

    המפרט הטכני של טויוטה ספייס ורסו 2015 יישאר ככל הנראה ללא שינוי משמעותי. גרסת הבנזין תצויד במנוע ה-1.3 ליטר המוכר, בהספק מרבי של 99 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) או אוטומטית-רציפה עם אפשרות לתפעול ידני. באירופה מוצעת גם אפשרות למנוע 1.4 ליטר טורבו-דיזל בהספק של 90 כוחות סוס עם גיר ידני בלבד, שמעולם לא הגיעה לישראל.

    טויוטה ספייס ורסו מול סיטרואן C3 ומול הונדה ג'אז - מבחן השוואתי

    טויוטה ספייס ורסו 2015

    dddd