תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 2 קופה
  • במוו סדרה 2 קופה בישראל

    במוו סדרה 2 קופה

    גרסת הקופה הנאה של במוו סדרה 2 נוחתת בישראל, עם מנועי טורבו-בנזין חזקים ומחיר שיחל ב-255 אלף ש"ח.

    • 30-04-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    כחצי שנה לאחר השקתה נוחתת בישראל במוו סדרה 2 קופה החדשה. נזכיר כי בבמוו החליטו בשנה שעברה לשנות מעט את סדרות הדגמים שלהם וכעת סדרה 2 צפויה לכלול למעשה את דגמי הקופה והקבריולט של סדרה 1, בדיוק כמו במוו סדרה 4 שהיא למעשה דגמי הקופה והקבריולט של סדרה 3. בכל מקרה, מדובר במכונית נאה למדי שתציע מידות גדולות ומנועים חסכוניים מבעבר. כרגיל אצל במוו, גם הפעם מדובר במכונית עם הנעה אחורית ופוקוס על התנהגות כביש ספורטיבית (או לפחות כך הם מבטיחים).

    במוו סדרה 2 קופה

    במוו סדרה 2 קופה תגיע ארצה במבחר של שני דגמים. הדגם העיקרי יהיה ה-220i, המצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח של 2.0 ליטרים בעל הספק מרבי של 184 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם 8 הילוכים. גרסה זו מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7 שניות וצריכת הדלק שלה על פי נתוני היצרן עומדת על 17.5 קילומטרים לליטר.

    ה-220i תוצע בישראל בשתי תצורות, Modern Line האלגנטית ו-Sport Line הספורטיבית. ההבדל בין שתי הגרסאות יהיה קוסמטי בעיקרו ויכלול חישוקי סגסוגת שונים, גימור שחור מבריק (ב-Sport Line) או כסוף (ב-Modern Line) ומושבי ספורט שחורים עם תפירה אדומה (ב-Sport Line).

    שתי רמות אבזור יוצעו בגרסת ה-220i. רמת האבזור הראשונה, Business, תכלול בין היתר גם חיישני גשם ואורות, 6 כריות אוויר, בקרת אקלים דיגיטלית, התנעה ללא מפתח, גג שמש ומערכת שמע מקורית עם מסך צבעוני.
    רמת האבזור הבכירה, Luxury, תוסיף לכל אלו גם חיישני חניה אחוריים, פנסי קסנון, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, קיפול חשמלי למראות הצד וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש' (במקום 17 אינטש' ב-Business).

    במוו סדרה 2 קופה

    מי שיחפוץ בדגם קצת יותר ביצועיסט של במוו סדרה 2 קופה יוכל לפנות אל ה-M235i, הגרסה הבכירה ביותר של ה-2 קופה שמיוצרת כרגע. זו מצוידת במנוע בנזין 6 צילינדרים טורבו-בנזין בנפח של 3.0 ליטרים המפיק 326 כוחות סוס ו-45 קג"מ של מומנט מרבי. גם כאן ישודך המנוע לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים והביצועים יהיו כצפוי טובים הרבה יותר. זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש יארך 4.8 שניות בלבד והמהירות המרבית תוגבל על ידי המחשב ל-250 קמ"ש.

    מחירה של הסדרה 2 קופה יחל ב-255 אלף ₪ לגרסת ה-220i ברמת האבזור הראשונה (Business), בשתי התצורות (Modern Line או Sport Line). רמת האבזור הבכירה יותר של ה-220i (כלומר Luxury) תעלה כ-293 אלף ₪, גם כן לשתי תצורות העיצוב.
    גרסת ה-M235i תהיה כצפוי יקרה הרבה יותר ומחירה יחל ב-350 אלף ₪, לפני תוספות.

    במוו סדרה 2 קופה

    dddd